ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جزییات احتمالی آیپدهای ۲۰۱۹ مشخص شد

ظاهرا اپل در حال برنامه‌ریزی برای عرضه یک آیپد جدید طی سال ۲۰۱۹ است که شامل برخی تغییرات نسبت به مدل‌های فعلی می‌شود. به طور کلی نباید منتظر تغییرات زیادی در آیپد جدید باشیم اما ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

ظاهرا اپل در حال برنامه‌ریزی برای عرضه یک آیپد جدید طی سال ۲۰۱۹ است که شامل برخی تغییرات نسبت به مدل‌های فعلی می‌شود.

به طور کلی نباید منتظر تغییرات زیادی در آیپد جدید باشیم اما ظاهرا تاچ ID و جک هدفون ۳.۵ میلی متری برای یک سال دیگر نیز در این سری از محصولات اپل حضور خواهند داشت. نشریه ژاپنی مک اوتاکارا گزارش کرده که آیپد ۲۰۱۹ تفاوت چندانی نسبت به مدل فعلی این محصول نخواهد داشت. از سوی دیگر برخی منابع می‌گویند صفحه نمایش این تبلت از ۹.۷ اینچ در مدل فعلی به ۱۰ الی ۱۰.۲ اینچ تغییر خواهد کرد.

آیپد

این قضیه در مورد آیپد‌های مینی هم صدق می‌کند و نباید توقع داشته باشیم که مدل‌ جدید تفاوت بزرگی با مدل فعلی داشته باشد ظاهرا اپل قصد دارد تا قبل از ایجاد تغییرات ساختاری در تبلت‌های خود، یک‌بار دیگر نیز از طراحی‌های موجود استفاده کند. به همین دلیل، انتظار می‌رود که مدل‌های ۲۰۱۹ افزایش قیمت خاصی را تجربه نکنند.

سال گذشته بود که اپل از جدیدترین مدل‌های آیپد با قیمت ۳۲۹ دلار رونمایی کرد و انتظار می‌رود که مدل‌های به‌روز شده نیز قیمتی مشابه داشته باشند. اپل احتمالا مدل جدیدتری از برخی گجت هایش را معرفی نکرده و به پشتیبانی از محصولاتی مانند اپل پنسل فعلی ادامه دهد.

البته ظاهرا این کمپانی برنامه گسترده‌ای برای عرضه محصولات جدیدی دارد و طی آینده‌ای نچندان دور باید منتظر عینک واقعیت افزوده و آیفون تاشو اپل باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی