ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کفش های ایلان ماسک
کسب و کار

مراسم رونمایی از مدل Y تسلا تحت تاثیر کفش های ایلان ماسک

روز جمعه همین هفته ایلان ماسک مدیرعامل تسلا از خودروی مدل وای رونمایی کرد اما بسیاری از هواداران تسلا در مراسم رونمایی بیشتر از خودروی جدید، تحت تاثیر کفش های ایلان ماسک بودند. در حالی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

روز جمعه همین هفته ایلان ماسک مدیرعامل تسلا از خودروی مدل وای رونمایی کرد اما بسیاری از هواداران تسلا در مراسم رونمایی بیشتر از خودروی جدید، تحت تاثیر کفش های ایلان ماسک بودند.

در حالی که این مدیرعامل ۴۷ ساله به سمت استیج می رفت تا مراسم رونمایی از خودروی مدل وای را در هاوثورن کالیفرنیا آغاز کند فردی در جمعیت فریاد زد «عاشق کفش هایت هستم».

همین ابراز علاقه به کفش های ایلان ماسک او را متقاعد کرد تا جنجالی تازه به پا کند؛ ماسک ناخودآگاه یکی از پاهایش را بالا آورد تا کفش های خاص خود را که توسط شرکت DM Custom Sneakers مخصوصا برای او ساخته شده بود به حاضران نشان دهد.

کفش های ایلان ماسک
خودروی جدید تسلا برایم اهمیتی ندارد. اما کفش های تازه ماسک چرا. ایلان کی آنها را به بازار عرضه می کنی؟

بعد از اتمام مراسم نیز اکانت رسمی تسلا در توییتر اعلام کرد کفش های ایلان ماسک که حدودا سه ماه پیش معرفی شدند با استفاده از چرم طبیعی پوست مار پایتون برای شخص او بازطراحی شده اند و لوگوی تسلا نیز روی بخش جلویی آنها دوخته شده است و این کفش ها در واقع هدیه تولد ماسک از طرف یک دوست بوده اند.

قیمت کفش های ماسک البته مشخص نیست اما کفش های مشابه به آن که از چرم مار پایتون ساخته شده اند در وبسایت شرکت سازنده در بازه قیمتی ۹۵۰  تا ۴۰۰۰ دلار قابل خرید هستند.

کفش های ایلان ماسک
فکر می کنم کفش های تازه ایلان ماسک سورپرایز امشب بودند.

همانطور که در بالا اشاره شد کفش های ایلان ماسک بازتابی گسترده در فضای مجازی داشتند و جالب آنکه اغلب مردم بیشتر از آنکه به خودروی مدل وای توجه کنند روی کفش های ایلان ماسک تمرکز کرده بودند.

برخی کاربران حتی نمایش این کفش ها توسط ماسک را به بخشی از کنفرانس های خبری استیو جابز مدیرعامل فقید اپل تشبیه کردند که تحت عنوان One More Thing شناخته می شد و در آن جابز محصولی غیرمنتظره را به مخاطبان و هواداران اپل نشان می داد.

کفش های ایلان ماسک

تعدادی از کاربران هم با کنایه به ایده های عجیب و غریب ماسک در عرصه هوافضا و تکنولوژی انتظار داشتند که با قابلیتی متفاوت در این کفش ها روبرو شوند و به شوخی از او در شبکه های اجتماعی سوال کردند که آیا این کفش ها خودران هستند؟ یا انرژی خود را از نور خورشید می گیرند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی