ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی‌های رایگان ماه آپریل سرویس پلی استیشن پلاس مشخص شدند

در حالی که تنها چند روز به پایان ماه مارس باقی مانده، بازی‌های رایگان ماه آپریل سرویس پلی استیشن پلاس مشخص شدند. بر خلاف ماه مارس که مشترکان این سرویس می‌توانستند به صورت رایگان به ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۸ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۲:۱۵

در حالی که تنها چند روز به پایان ماه مارس باقی مانده، بازی‌های رایگان ماه آپریل سرویس پلی استیشن پلاس مشخص شدند.

بر خلاف ماه مارس که مشترکان این سرویس می‌توانستند به صورت رایگان به عناوین شناخته‌شده‌ای مانند ریمستر Call of Duty: Modern Warfare  و The Witness به صورت رایگان دسترسی پیدا کنند، این ماه با بازی‌های کمتر شناخته شده‌ای طرف هستیم.

طی ماه آپریل، کاربران پلی استیشن پلاس می‌توانند بازی نقش آفرینی The Surge را به صورت رایگان دریافت کنند. در این بازی با یک دنیای مدرن و پر از ربات‌های پیشرفته طرف هستیم که شخصیت اصلی برای بقا باید به گشت و گذار در آن پرداخته و با دشمنان خود مبارزه کند.

سرویس پلی استیشن پلاس

یکی از نکات مهم در رابطه با The Surge به سختی مبارزات آن برمی‌گردد که نمونه آن را در سری سولز و بلادبورن دیده‌ایم. این بازی در زمان عرضه با واکنش‌های نسبتا متوسطی از سمت منتقدان روبرو شد اما فضاسازی جالب محیط و گیم‌پلی جذاب آن نظر عده زیادی از کاربران را به خود جلب کرد.

جدا از این بازی، طی ماه آپریل بازی Conan Exiles نیز برای مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس تا انتهای ماه آینده میلادی رایگان خواهد بود. در این عنوان که به صورت تماما آنلاین دنبال می‌شود، باید در دنیایی فانتزی، شخصیت خود را با به دست آوردن سلاح‌های مختلفی به‌روز کرده و با انسان‌ها و دیگر موجودات حاضر در دنیای بازی مقابله کنید.

جدا از این موارد پیش از این هم گفته بودیم که سونی از ماه گذشته دیگر بازی رایگانی را برای مشترکین پلی استیشن پلاس کنسول‌های پلی استیشن 3 و ویتا در دسترس قرار نمی‌دهد و کاربران این پلتفرم‌ها تنها به بازی‌های رایگانی که پیش از این به حساب کاربری خود اضافه کرده بودند دسترسی خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی