ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کمک مهربانه به سیل زدگان
تکنولوژی

یک هفته تا پایان پروژه جمع‌آوری کمک‌های نقدی مهربانه برای سیل زدگان

بارندگی‌های شدید ابتدای سال سیل سنگینی را به وجود آورد که نوروز ۹۸ را برای بسیاری از هموطنان‌مان تلخ کرد. ۷۰ نفر جان باختند، بسیاری مجروح شدند و خسارات وارد شده بر پیکره ساختمان‌ها بسیاری ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۱:۱۵

بارندگی‌های شدید ابتدای سال سیل سنگینی را به وجود آورد که نوروز ۹۸ را برای بسیاری از هموطنان‌مان تلخ کرد. ۷۰ نفر جان باختند، بسیاری مجروح شدند و خسارات وارد شده بر پیکره ساختمان‌ها بسیاری را بی‌خانمان کرد. حالا برای آنکه مردم سیل‌زده و آسیب دیده بتوانند به زندگی عادی خود برگردند نیاز به یازی و همراهی دارند.

«مهربانه» به عنوان یک موسسه خیریه رسمی تصمیم گرفته است تا به سهم خود، در این کار انسان‌دوستانه مشارکت کند و امکان کمک‌رسانی به هموطنانمان را تسهیل کند. برای این کار، این موسسه خیریه پروژه‌ای را با همکاری موسسه «حامی راه انسانیت» به مبلغ ۲۲ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان در وب سایت مهربانه تعریف کرده است تا هزینه تهیه بخشی از وسایل مورد نیاز هموطنان سیل‌زده با آن پوشش داده شود.

کمک مهربانه به سیل زدگان

مهربانه می‌گوید این کمک‌ها پس از مشورت با مسئولین مرتبط، در مناطقی که اولویت بالاتری دارند توزیع خواهند شد و گزارش عملکرد و نتایج این آن در سایت مهربانه منتشر خواهد شد. بنابراین شما می‌توانید گزارش را در همان سایت مطالعه کنید. پروژه حمایت از هموطنان سیل‌زده تنها یک هفته فرصت دارد و شما برای همراهی و حمایت از آن باید به سایت مهربانه مراجعه کنید.

کمک‌رسانی در مهربانه به شکل تأمین مالی جمعی صورت می‌گیرد و شما می‌توانید مبلغ دلخواه خود را به صورت آنلاین پرداخت کنید. پیشرفت پروژه‌ها و مبالغ به صورت شفاف و در لحظه قابل مشاهده است و پس از پایان هر پروژه، گزارش آن در وب سایت منتشر می‌شود. مهربانه تا کنون بیش از ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان حمایت نقدی برای پروژه‌های مختلف در حوزه‌های خیریه، مسئولیت اجتماعی، آموزش، درمان و … جمع‌آوری کرده است.

گفتنی‌ست در حادثه زلزله کرمانشاه نیز مهربانه با همراهی کاربران موفق شد بیش از ۳۰۰ میلیون تومان حمایت نقدی جمع‌آوری کند که برای ساختن ۲۰ سازه مقاوم در برابر زلزله برای مردم این منطقه هزینه شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ali gorgan
    Ali gorgan | ۲۱ فروردین ۱۳۹۸

    روش جدید دزدی وقتی دولت وظیفه اصلیشو گردن ملت میندازه

مطالب پیشنهادی