ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

قابلیت به اشتراک‌گذاری صفحه گوشی به اپلیکیشن اسکایپ اضافه شد

اپلیکیشن اسکایپ به‌روزرسانی جدیدی را دریافت کرده که قابلیت اشتراک گذاری صفحه نمایش گوشی طی تماس‌های ویدویی را برای کاربران اندروید و iOS به ارمغان می‌آورد. با این به‌روزرسانی،‌کاربران اسکایپ می‌توانند هر آن چیزی که ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۰

اپلیکیشن اسکایپ به‌روزرسانی جدیدی را دریافت کرده که قابلیت اشتراک گذاری صفحه نمایش گوشی طی تماس‌های ویدویی را برای کاربران اندروید و iOS به ارمغان می‌آورد.

با این به‌روزرسانی،‌کاربران اسکایپ می‌توانند هر آن چیزی که در گوشی وجود دارد را با دیگران به اشتراک بگذارند. برای نشان دادن کاربرد این ویژگی، مایکروسافت از مثال‌هایی نظیر «نمایش پروژه به صورت پاور پوینت» و «خرید آنلاین به همراه دوستان» استفاده کرده است.

از سوی دیگر، اضافه شدن چنین قابلیتی به این معنا است که اسکایپ به عنوان یک سرویس مختص به کاربران عادی و کسب و کارهای کوچک، به سمت سرویس‌های تجاری مشابه مانند Zoom و GoTo Meeting در حال حرکت است.

اسکایپ

البته قابلیت به اشتراک گذاری نمایشگر موبایل طی تماس ویدیویی در حال حاضر هنوز به طور رسمی در اختیار کاربران قرار نگرفته و برای تست آن باید در نسخه‌ی بتا ثبت نام کنید. البته طبق اعلام سایت ورج، این قابلیت هنوز به نسخه بتای iOS اضافه نشده و بنابراین برای آزمایش این ویژگی تازه باید مدت زمان بیشتری را منتظر بمانیم.

البته این موضوع به معنای عدم انتشار به‌روزرسانی جدید اسکایپ برای iOS نیست و همان‌طور که در تصویر شاخص این مطلب مشخص است، این ویژگی علاوه بر نسخه‌ اندروید اسکایپ، در دسترس کاربران iOS هم قرار خواهد گرفت. جدا از این موارد، اشتراک گذاری تماس ویدیویی، اسکایپ را از رقبای خود مانند مسنجر، واتس اپ و اسنپ چت که هنوز از چنین قابلیتی پشتیبانی نمی‌کنند، جدا می‌کند.

این سرویس طی چند ماه گذشته به‌روزرسانی‌های مهمی را دریافت کرده که یکی از اصلی‌ترین آن‌ها، اضافه شدن قابلیت تماس ویدیویی پنجاه نفره است. مدتی پیش هم، نسخه تحت وب اسکایپ به‌روزرسانی مهمی را دریافت کرده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی