ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ایکس باکس وان بدون دیسک درایو رسما معرفی شد

سرانجام مایکروسافت ایکس باکس وان بدون دیسک درایو که قیمتی کمتر از مدل فعلی این کنسول دارد را معرفی کرد. ایکس باکس وان بدون دیسک در رنگ سفید عرضه خواهد شد و خریداران از همان ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۲:۵۹

سرانجام مایکروسافت ایکس باکس وان بدون دیسک درایو که قیمتی کمتر از مدل فعلی این کنسول دارد را معرفی کرد.

ایکس باکس وان بدون دیسک در رنگ سفید عرضه خواهد شد و خریداران از همان ابتدا به بازی های Horizon 3، Sea of Thieves و Minecraft دسترسی پیدا خواهند کرد. لازم به ذکر است که این کنسول 250 دلار آمریکا قیمت داشته و از نظر سخت افزاری تفاوت خاصی نسبت به ایکس باکس وان اس ندارد.

بدون دیسک بودن کنسول باعث شده تا مایکروسافت ظرفیت حافظه بیشتری را برای این محصول در نظر بگیرد و به همین دلیل ایکس باکس وان بدون دیسک درایو به یک هارد 1 ترابیاتی مجهز شده است تا کاربران هنگام دانلود عناوین دیجیتالی، با مشکل روبرو نشوند.

ایکس باکس وان بدون دیسک

علاوه بر این کنسول، مایکروسافت از سرویس جدید خود با نام Xbox Game Pass Ultimate هم رونمایی کرد. کاربران با تهیه این سرویس به طور همزمان به سرویس های گیم پس و گلد دسترسی پیدا کرده و در هزینه ها صرفه جویی خواهند کرد. به طور کلی به نظر می رسد مایکروسافت در ادامه توسعه محصولات سرویس محور خود قصد دارد با عرضه این مدل خاص از ایکس باکس وان، آمادگی بازار گیم برای عرضه چنین سرویس هایی را شناسایی کند.

جدا از این موارد، ظاهرا فاصله زیادی با عرضه پلی استیشن و ایکس باکس بعدی نداریم و مایکروسافت و سونی از همین حالا، کار ساخت بازی های نسل بعدی را آغاز کرده اند. البته کار هنوز برای کنسول های این نسل به پایان نرسیده و مایکروسافت در آینده ای نزدیک انحصاری های شناخته شده ای مانند Gears 5 و Halo: Infinite را برای کنسول نسل هشتمی خود عرضه خواهد کرد.

دیدگاه شما در مورد این نوع سرویس ها چیست؟ به نظر شما آیا کنسول های بدون دیسک داریو و سرویس های استریم جای کنسول های فعلی را خواهند گرفت؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی