ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیش از خرید گوشی‌های آنر اصالت کالا را بررسی کنید

با افزایش قیمت ارز بهای گجت های مختلف از جمله گوشی هوشمند به مراتب افزایش پیدا کرده، در نتیجه موبایل های غیر اصل و فیک بیش از پیش به خریداران از همه جا بی خبر ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۹:۳۰

با افزایش قیمت ارز بهای گجت های مختلف از جمله گوشی هوشمند به مراتب افزایش پیدا کرده، در نتیجه موبایل های غیر اصل و فیک بیش از پیش به خریداران از همه جا بی خبر زیان می رسانند. کمپانی آنر به عنوان یکی از بازیگران اصلی بازار ایران راهکاری را برای اطمینان از اصالت گوشی های خود در نظر گرفته که در ادامه به آن پرداخته شده است. بخش دوم این مطلب هم به معرفی تعدادی از گوشی های این شرکت با قیمت زیر سه میلیون تومان پرداخته که در تهیه موبایلی مقرون به صرفه و مناسب به خریداران کمک خواهد کرد. در ادامه با بیانیه خبری آنر همراه باشید:

برای بررسی اصالت گوشی‌های آنر، پیش از هرکاری بهتر است با شماره ۰۲۱۴۲۰۰۰ تماس بگیرید. پس از برقراری تماس با داخلی ۱ ارتباط بگیرید و منتظر بمانید تا تلفن گویا شما را به پشتیبانی وصل کند. پس از اتصال به اپراتور، شماره IMEI دستگاه را برای اپراتور بخوانید تا اصالت دستگاه را تایید کند. دستگاه‌هایی که اصالت آن‌ها توسط مرکز تماس ۰۲۱۴۲۰۰۰ تایید شود در واقع شامل گارانتی هستند.

در این مطلب به سراغ گوشی‌هایی می‌رویم که قیمتی کمتر از ۳میلیون تومان دارند. گوشی‌های آنر با گارانتی‌های مایکروتل، همراه تجارت بزرگ‌مهر و یاس جهان در بازار عرضه می‌شوند.

۷- آنر ۷اس (HONOR 7S)

آنر ۷اس مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی آنر است. این گوشی صفحه‌نمایشی ۵.۴۵ اینچی دارد که بیش از ۷۳درصد از صفحه جلو را در بر می‌گیرد. این گوشی سه درگاه مجزا دارد و به طور هم‌زمان از دو سیم‌کارت در کنار کارت حافظه جانبی تا سقف ۲۵۶گیگابایت پشتیبانی می‌کند.

آنر ۷اس ۲گیگابایت حافظه رَم و ۱۶گیگابایت حافظه داخلی دارد و به باتری ۳۰۲۰ میلی‌آمپری مجهز است. اندروید ۸ و دوربین‌های اصلی و سلفی ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی از این گوشی، محصول خوش‌قیمت و کارا می‌سازد.

آنر ۷اس را می‌توانید با قیمتی در حدود یک میلیون ۶۰۰هزار تومان در بازار خریداری کنید.

۶- آنر ۷ای (HONOR 7A)

این گوشی نمایشگر ۵.۷ اینچی با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ دارد که تجربه خاص را هنگام تماشای محتوای تصویری و ویدئویی رقم می‌زند.

این گوشی با حافظه رَم ۲گیگابایت و حافظه داخلی ۳۲گیگابایت در بازار عرضه می‌شود. دوربین اصلی ۱۳ و دوربین سلفی ۸مگاپیکسلی به شما کمک می‌کند تا عکس‌های باکیفیتی ثبت کنید و خاطره‌ٰهایتان را شیرین‌تر از همیشه حفظ کنید.

آنر ۷ای را می‌توانید با قیمتی در حدود یک میلیون ۸۰۰هزار تومان خریداری کنید.

۵- آنر ۷سی (HONOR 7C)

آنر ۷سی با دوربین دوگانه ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی در بازار ایران عرضه می‌شود.همچنین این گوشی به دوربین سلفی ۸مگاپیکسلی مجهز است. این گوشی صفحه‌نمایشی ۵.۹۹ اینچی دارد و از سیستم‌های امنیتی بازگشایی قفل با تشخیص چهره و اثرانگشت بهره‌مند است.

آنر ۷سی با قیمتی در حدود ۲میلیون ۳۵۰هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.

۴- آنر ۹ لایت (HONOR 9 Lite)

این گوشی دو دوربین اصلی ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی و همچنین دو دوربین سلفی ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی دارد.

صفحه‌نمایش ۵.۶۵ اینچی بیش از ۷۵درصد صفحه جلو را در اختیار خود قرار دارد و با رزلوشون ۲۰۶۰ در ۱۰۸۰ و تعداد ۴۲۸ پیکسل در صفحه تجربه بصری چشم‌نوازی را رقم می‌زند.

تراشه کایرین ۶۵۹، پردازنده ۸‌هسته‌ای، حافظه رم ۳ و حافظه داخلی ۶۴گیگابایت ترکیب قدرتمند را رقم می‌زند که به راحتی از پس هر پردازشی برمی‌آید.

آنر ۹ لایت با قیمتی حدود ۲میلیون ۶۰۰هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.

۳- آنر ۷ایکس (HONOR 7X)

آنر ۷ایکس به نمایشگر ۵.۹۳ اینچی تمام‌صفحه آنر مجهز است. تراشه ۱۶ نانومتری کایرین ۶۵۹ و پردازنده ۸هسته‌ای در کنار حافظه رَم ۴گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی به شما این امکان را می‌دهد تا به‌راحتی اپلیکیشن‌های متعددی را استفاده کنید.

دوربین اصلی این گوشی دوربین دوگانه است و به دو لنز ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی مجهز است که عکس‌هایی باکیفیت را برایتان ثبت ‌می‌کند. از طرفی دوربین ۸مگاپیکسلی سلفی با آپرچر f/2.0 ثبت عکس‌های باکیفیت را نوید می‌دهد.

در حال حاضر آنر ۷ایکس با قیمتی در حدود ۲میلیون ۷۵۰هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.

۲- آنر ۸ای (HONOR 8A)

آنر ۸ای نسخه جدیدترین نسخه خانواده A آنر است. صفحه‌نمایش آنر ۸ای ۶.۰۹ اینچی است و ناچ قطره‌ای دارد. دوربین اصلی این گوشی ۱۳ و دوربین سلفی آن ۹ مگاپیکسلی است. آنر ۸ای پردازنده‌ای ۸هسته‌ای و باتری ۳۰۲۰ میلی‌آمپری دارد.

در حال حاضر با توجه به نسخه‌های متفاوت آنر ۸ای ممکن است قیمت‌های متفاوتی در بازار موبایل وجود داشته باشد.

قیمت آنر ۸ای با حافظه رَم ۲گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲گیگابایتی و سنسور اثر انگشت حدود ۲میلیون ۱۰۰هزار تومان است.

۱- آنر ۸سی (HONOR 8C)

آنر ۸سی برای افرادی طراحی شده است که به گوشی مقرون‌به‌صرفه با کارایی خوب نیاز دارند. البته، مهم‌ترین نکته این است که آنر ۸سی گوشی هوشمندی است که با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری و صفحه‌نمایش ۶.۲۶ اینچی با ناچ در بازار عرضه می‌شود.

این گوشی به تراشه اسنپ‌دراگون ۶۳۲ و پردازنده ۸هسته‌ای مجهز است و برای امنیت بیشتر از سنسور اثر انگشت نیز پشتیبانی می‌کند.

دوربین اصلی آنر ۸سی به دو لنز ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی مجهز است و با دوربین سلفی ۹ مگاپیکسلی هم می‌توانید لحظاتی باکیفیت ثبت کنید.

در حال حاضر قیمت نسخه ۳۲گیگابایتی با حافظه رَم ۳گیگابایتی در بازار ۲میلیون ۴۵۰هزار تومان است

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Khan
    Khan | ۲۸ فروردین ۱۳۹۸

    گارانتی بزرگمهر فقط بدرد خودشون میخوره، گوشه صفحه خود بخود زرد شده ولی میفرستی واسشون میگن بخاطر ضربه است و شامل نمیشه، درصورتی که ال سی دی سالم سالمه.

مطالب پیشنهادی