ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لولای گلکسی فولد
تکنولوژی

سامسونگ گلکسی فولدهای توزیع شده را جمع‌آوری می‌کند

سامسونگ در حال جمع آوری تمام گوشی‌های تاشویی است که برای بررسی در اختیار رسانه ها قرار داده بود. این اقدام در جهت بررسی دقیق مشکلات گزارش شده در رابطه با صفحه نمایش و لولای ...

پویا حامدی
نوشته شده توسط پویا حامدی | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۰

سامسونگ در حال جمع آوری تمام گوشی‌های تاشویی است که برای بررسی در اختیار رسانه ها قرار داده بود. این اقدام در جهت بررسی دقیق مشکلات گزارش شده در رابطه با صفحه نمایش و لولای گلکسی فولد صورت گرفته. این اتفاق در حالی رخ میدهد که این شرکت دیروز عرضه این تلفن همراه را به تاخیر انداخت.

جمع آوری این دستگاه ها در شرایطی است که سامسونگ قرار بود 6 اردیبهشت عرضه این محصول در ایالات متحده را آغاز کند؛ اتفاقات اخیر اما این برنامه ریزی را تحت تاثیر خود قرار داده اند.

غول تکنولوژی کره جنوبی عرضه گلکسی فولد را برای مدت نامعلومی به حالت تعلیق درآورده تا به دقت مشکلات پیش آمده را بررسی کند. این شرکت اعلام کرده نتایج اولیه تحقیقات نشان دادند ضربه به بخش های بیرونی مکانیزم تاشونده این گوشی میتوانند از عوامل آسیب رسیدن به صفحه نمایش باشند. سامسونگ از ارائه اطلاعات بیشتر در اینباره خودداری کرد.

در طرف دیگر ماجرا انتشار این اخبار باعث شده سهام سامسونگ با وجود ثبات کلی بورس کره افت 0.4 درصدی تجربه کند. در عین حال «KH Vatec Co Ltd» شرکت تامین کننده لولاهای گلکسی فولد 3.1 درصد از ارزش سهامش را از دست داد.

عامل مشکلات ممکن است ضربه به قسمت های خارجی لولا باشد

یکی از منابع آگاه زنجیره تامین در این باره اعلام کرده شرکت مذکور آزمایشات مختلفی روی لولای گلکسی فولد انجام داده اما قادر به شناسایی مشکل خاصی نبوده.

با اینکه این مشکلات تاثیری بر ترازنامه مالی سامسونگ نخواهند داشت میتوانند به تلاش های این شرکت برای تثبیت جایگاهش به عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه گوشی های تاشو خدشه وارد کنند.

اگر به یاد داشته باشید علت خرابی برخی از دستگاه های در دست بررسی کنده شدن لایه محافظتی قرار داده شده بر روی صفحه نمایش تاشوی آنها بود. «Kim Young-woo» از تحلیلگران موسسه امنیت SK در راستای این موضوع گفت:

این که سامسونگ دستگاه ها را بدون ارائه راهنمایی های لازم در رابطه با استفاده از دستگاه برای بررسی کنندگان ارسال کرد، جای تاسف دارد.

لولای گلکسی فولد
توییتی که مارکز براونلی پس از کندن محافظ موبایلش منتشر کرد

یکی از کارمندان سامسونگ به شرط فاش نشدن هویتش اعلام کرد:

نکته مثبت ماجرا اینجاست که ما این فرصت را داریم تا قبل از اینکه محصول اصلی به دست مشتریانمان برسد مشکل را یکبار برای همیشه حل کنیم و آنها هیچگاه با دستگاه های خود به مسائل این چنینی برخورد نکنند.

سامسونگ توسط ایمیلی به کسانی که گلکسی فولد را پیش خرید کرده بودند اعلام کرد:

پیش خرید شما جایگاهتان را میان مشتریانی که منتظر دریافت این محصول نوآورانه هستند تثبیت میکند. ما خبرهای دقیق تر درباره زمان عرضه این دستگاه را طی دو هفته آینده به اطلاعتان خواهیم رساند.

«DJ Koh» رئیس بخش آی تی و ارتباطات موبایلی سامسونگ بارها اعلام کرده گوشی های تاشو آینده تلفن های هوشمند را رقم خواهند زد.

فروردین ماه امسال سامسونگ در یک ویدئو نشان داد که ربات ها برای اطمینان از عملکرد صحیح لولای گلکسی فولد آن را 200.000 مرتبه تا میکنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • rstm11
    rstm11 | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸

    این ضد آیفون ها کجان نیستن ؟؟

  • alex
    alex | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

    حتی اگه ضخامتش کم بشه !
    اسکرین سوم که زمان بسته شدن بزرگ و زیبا باشه !
    اگه زمان باز شدن نمایشگر کاملا یکپارچه باشه و تا شدگی وسطش نبینی !
    و حتی اگه زمانی که گوشی توی حالت بسته هستش غبار و خورده ریز داخل جیبت باعث خش افتادن طلق پلاستیکی نشه !
    بازم 2 هزار دلار نمی ارزه ?

  • رضا جعفری
    رضا جعفری | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

    هوآوی پرچم بالا

    • آریا
      آریا | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

      گند هواوی هم در میاد. بذار وارد بازار بشه

    • M.Gh
      M.Gh | ۱۱ مرداد ۱۳۹۸

      ?

  • Digik
    Digik | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

    بنظر من این اتفاقات طبیعیه وقتی یه سیستم مکانیکی با این همه ظرافت قراره بین چند ملیون کاربر با رفتارهای مختلف پخش بشه خب باید حتما قبلش یه تست بشه و عیب یابی بشه.
    در هر صورت من برای سامسونگ عزیز که همیشه استفاده از تولیداتش برام لذت بخش بوده ارزوی موفقیت دارم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی