ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی ویو 2
تکنولوژی

تبلت غول‌پیکر سامسونگ گلکسی ویو 2 عرضه شد [تماشا کنید]

ویدیوی رسمی از تبلت غول آسای گلکسی ویو 2 منتشر شده که خبر از عرضه آن توسط اپراتور AT&T می دهد. گلکسی ویو 2 نمایشگری 17.3 اینچی با رزولوشن 1080p دارد. با این اندازه می ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

ویدیوی رسمی از تبلت غول آسای گلکسی ویو 2 منتشر شده که خبر از عرضه آن توسط اپراتور AT&T می دهد.

گلکسی ویو 2 نمایشگری 17.3 اینچی با رزولوشن 1080p دارد. با این اندازه می توان آن را یک تلویزیون قابل حمل در نظر گرفت که به سیستم عامل اندروید مجهز شده است. یک باتری 12 هزار میلی آمپر ساعتی نیروی مورد نیاز برای چیپست اگزینوس 7884 را فراهم می کند. علاوه بر این گلکسی ویو 2 از 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره مند است و به لطف درگاه میکرو اس دی می توانید تا 400 گیگابایت حافظه داخلی هم به آن اضافه کنید.

در جلوی گلکسی ویو 2 یک دوربین 5 مگاپیکسلی به چشم می خورد ولی خبری از دوربین در پشت نیست. دلیل این موضوع را هم می توان پیش بینی کرد. اساساً عکس گرفتن با یک تبلت 17 اینچی در دست چندان هم معقول به نظر نمی رسد. برای حمل راحت تر و قرار گیری ساده تر روی سطوح، سامسوگ این محصول را به یک پایه مجهز کرده است.

گلکسی ویو 2

گلکسی ویو 2 اسپیکرهای چهار گانه دارد و از استاندارد صوتی Dolby Atmos پشتیبانی می کند. علاوه بر این باید به پشتیبانی از شبکه های LTE اشاره کرد. تبلت بزرگ سامسونگ از امروز تنها توسط اپراتور AT&T با پرداخت ماهانه 37 دلار (در 20 ماه) روانه بازار می شود. به این ترتیب خرید آن در حدود 740 دلار هزینه دارد. هنوز مشخص نیست که سامسونگ قصد عرضه گلکسی ویو 2 در سایر کشورها را دارد یا خیر.

پیش از این اولین نسخه گلکسی ویو در سال 2015 عرضه شده بود و البته به دلیل ابعاد بزرگ و وزن بالا تجربه مناسبی از یک تبلت را در اختیار کاربران قرار نمی داد، چرا که تبلت در واقع باید قابل حمل باشد اما گلکسی ویو بیشتر به عنوان یک دستگاه ثابت در نظر گرفته می شد. مدل قبلی گلکسی ویو با قیمت 600 دلار به فروش می رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی