ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مدارهای LCP آیپد پرو
تکنولوژی

مینگ چی کو از تغییرات اساسی در بورد آیپد پرو خبر می دهد

نسل های بعدی آیپد احتمالا از نظر ظاهری تغییر چندانی نخواهد کرد اما سخت افزار این گجت ها دستخوش بهینه‌سازی های مهمی خواهد شد. «مینگ چی-کو»، تحلیل گر کمپانی امنیتی TF با تاکید بر اینکه آیپد ...

پویا حامدی
نوشته شده توسط پویا حامدی | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۸:۴۵

نسل های بعدی آیپد احتمالا از نظر ظاهری تغییر چندانی نخواهد کرد اما سخت افزار این گجت ها دستخوش بهینه‌سازی های مهمی خواهد شد.

«مینگ چی-کو»، تحلیل گر کمپانی امنیتی TF با تاکید بر اینکه آیپد پرو در همین دو نسخه 11 و 12.9 اینچی کنونی تولید خواهد شد، مدعی شده که اپل تولید نسل بعدی آیپد پرو را بین سه ماهه آخر 2019 و سه ماهه ابتدایی 2020 آغاز خواهد کرد.

استفاده از این مدارها راه را برای توسعه آیپد پرو 5G هموار می کند

تغییر اصلی این محصولات شامل استفاده از مدار کریستال پلیمر مایع (به اختصار LCP) خواهد بود. با توجه به اسم این مدار می توان به نرم بودن اجزای سازنده‌ی آن پی برد، در نتیجه با از بین رفتن محدودیت مدارهای چاپی سخت PCB اتصال اجزا به صورت انعطاف پذیر ممکن خواهد شد.

ظاهرا استفاده از این مدارها راه را برای استفاده از مودم های 5G در آپید پرو هموار خواهند ساخت؛ قابلیتی که به گفته این تحلیل گر راهش را تا سال 2021 به این گجت باز خواهد کرد.

مدارهای LCP آیپد پرو
اپل از آیپد پرو به عنوان جایگزینی برای کامپیوتر های شخصی یاد می کند

مدارهای LCP نرم برای اتصال آنتن به مادربورد استفاده خواهند شد؛ این موضوع قرار است جلوی از دست رفتن سیگنال را بگیرد و عملکرد کلی شبکه را بهبود ببخشد. از آنجایی که آیپد پرو به عنوان یک ابزار تولید محتوا شناخته می شود قابلیت های ارتباطی آن باید از آن چه در یک تلفن هوشمند وجود دارد پیشرفته تر باشند.

گمان می رود شرکت تایوانی موراتا که اکنون نیز مسئولیت ساخت مدارهای LCP آیفون را بر عهده دارد تولیدات آیپد را نیز در دستور کار قرار دهد. اگرچه شرکت دیگری که هموطن موراتا نیز هست به دلیل ظرفیت تولید بالا رقیب این کمپانی محسوب شده و ممکن است تولیدات این مدار آیپد به آن ها سپرده شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی