ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Google Play Awards
تکنولوژی

نامزدهای مراسم Google Play Awards سال ۲۰۱۹ اعلام شدند

گوگل هر سال در کنار انتخاب بهترین‌ عناوین سال در فروشگاه پلی‌استور، که شامل اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها، فیلم‌ و سریال و کتاب‌های الکترونیکی می‌شوند مراسم دیگری به نام Google Play Awards هم دارد که در آن ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰

گوگل هر سال در کنار انتخاب بهترین‌ عناوین سال در فروشگاه پلی‌استور، که شامل اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها، فیلم‌ و سریال و کتاب‌های الکترونیکی می‌شوند مراسم دیگری به نام Google Play Awards هم دارد که در آن از اپلیکیشن‌ها و بازی‌های کمتر شناخته شده یا مستقل تقدیر به عمل می‌آورد.

امسال هم به رسم هر سال، تنها چند روز پیش از برگزاری این مراسم گوگل نامزدهای برترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های سال ۲۰۱۹ خود را اعلام کرده تا مردم پیش از تعیین برندگان و اعطای جوایز قادر به تست و تجربه این محصولات باشند.

Google Play Awards

نامزدهای مراسم امسال در ۹ دسته معرفی شده‌اند که دو دسته کاملا به بازی‌های موبایل اختصاص پیدا کرده: یک دسته برای تقدیر از بازی‌هایی که «طراحی کلی، تجربه کاربری، درگیرکنندگی و حفظ کاربر عالی» داشته و امسال رشد خوبی را تجربه کرده‌اند و دسته دیگر عناوینی که «به خاطر جلوه‌های ویژه منحصر به فرد و رویکرد هنرمندانه در طراحی و به کارگیری قابلیت‌های پیشرفته گرافیکی API‌ها» توانسته‌اند نسبت به سایر رقبا متمایز شوند.

نکته عالی اینجاست که پنج مورد از برترین بازی‌های نامزد شده برای دانلود کاملا رایگان هستند که شامل بازی‌های Garena Free Fire (با صد میلیون دانلود)، Old School RuneScape (یک MMORPG نوستالژیک) و سه بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery، Marvel Strike Force و Star Trek Fleet Command (سه بازی جدید از فرنچایزهای ریشه‌دار) می‌شوند.

اما سه بازی آسفالت 9، Badland Brawl و Shadowgun Legends هم جزو نامزدهای «زیباترین بازی‌های موبایل» امسال هستند و Gorogoa و Chuchel هم به خاطر گیم‌پلی‌های مهیج و جذاب‌ توجه گوگل را به خود جلب کرده‌اند.

اما از میان نامزدهای بهترین اپلیکیشن می‌توان به دو اپ Kinedu و My Oasis در دسته «اپلیکیشن‌های شاخص تندرستی»، اپ‌های Envision AI و TintVision در دسته بهترین تجربه دسترسی، اپلیکیشن‌های Wisdo و !Think!Think برای تأثیر اجتماعی و Tick Tock در شاخه «خلاقانه‌ترین» اپلیکیشن‌ اشاره کرد.

مراسم گوگل پلی آواردز سال ۲۰۱۹ روز دوشنبه ششم ماه می (برابر با شانزدهم اردیبهشت) و یک روز پیش از کنفرانس بزرگ گوگل I/O در مانتین ویو کالیفرنیا برگزار می‌شود؛ جایی که غول موتورهای جستجو از نسخه بعدی اندروید و چند گوشی میان رده از خانواده پیکسل رونمایی خواهد کرد.

برای مشاهده لیست کامل نامزدهای Google Play Awards 2019 می‌توانید به این لینک مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی