ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مشخصات آیفون های جدید اپل
تکنولوژی

بلومبرگ: آیفون های بعدی از شارژ بیسیم معکوس پشتیبانی می کنند

با این که هنوز چند ماه با معرفی آیفون های جدید فاصله داریم، بلومبرگ در گزارشی جدید مدعی شده کمپانی کوپرتینویی مشغول کار روی سه مدل جدید از تلفن های هوشمندش است. بنا بر اعلام ...

پویا حامدی
نوشته شده توسط پویا حامدی | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

با این که هنوز چند ماه با معرفی آیفون های جدید فاصله داریم، بلومبرگ در گزارشی جدید مدعی شده کمپانی کوپرتینویی مشغول کار روی سه مدل جدید از تلفن های هوشمندش است. بنا بر اعلام همین منبع، کمپانی تایوانی TSMC از همین حالا تولید چیپست های A13 که نیرو بخش آیفون های جدید اپل خواهند بود را شروع کرده است.

به پشت تمام آیفون ها یک دوربین اضافه خواهد شد

در ادامه گزارش آمده که تمام آیفون های جدید اپل از همین چیپست استفاده خواهند کرد که علاوه بر سرعت بالاتر، مصرف باتری بهینه تری هم خواهد داشت. اطلاعات دیگری نیز منتشر شده که مهر تاییدی اند بر شایعات قبلی.

دوربین ها

مهمترین نکته بهره مندی دو مدل اصلی از دوربین پشتی سه گانه است؛ یعنی جایگزین های آیفون XS و XS max. مدلی هم که جایگزین آیفون XR خواهد شد به دو دوربین در پشت مجهز خواهد شد.

علاوه بر این به نظر می رسد دوربین سوم دستگاه های گران قیمت تر قابلیت عکاسی واید در اختیار کاربران خواهد گذاشت. همچنین گفته شده اپل در حال کار روی یک نرم افزار تصحیح خودکار برای برنامه دوربینش است تا افرادی که در قاب اصلی جا نشده اند را به تصویر اضافه کند.

مشخصات آیفون های جدید اپل
رندری که گفته می شود طراحی آیفون XR بعدی را نشان می دهد

قابلیت شارژ بیسیم معکوس نیز که در هواوی پی 30 پرو و سری گلکسی اس 10 سامسونگ شاهد حضورش هستیم به آیفون های جدید اپل اضافه خواهد شد تا کاربران بتوانند ایرپادهای خود را از این طریق شارژ کنند.

در آخر نیز بلومبرگ اضافه کرده موبایل های جدید حدود نیم میلیمتر از دستگاه های قبلی ضخیم تر خواهند بود و ماژول سه گانه دوربین در یک مربع پشت دستگاه جا خوش کرده است.

این اولین گزارش از قابلیت های آیفون های بعدی اپل نیست. چند روز پیش هم رندرهای  تولیدکنندگان قاب ظاهر احتمالی آیفون ها را نشان می داد؛ علاوه بر این در گزارشی دیگر گفته شده بود استفاده اپل از ماده ای جدید باعث بهبود آنتن دهی آیفون ها و آیپدهای امسال خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی