ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دانلود والپیپر
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Abstruct؛ گالری هنر آبستره برای پس‌زمینه اسمارت‌فون شما

اسمارت‌فون‌ها به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده‌اند، این یعنی ساعات زیادی از روزمان را به تماشای نمایشگر آن‌ها می‌گذرانیم و به همین خاطر دوست داریم با توجه به علایقمان آن‌ها را شخصی‌سازی کنیم. ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

اسمارت‌فون‌ها به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده‌اند، این یعنی ساعات زیادی از روزمان را به تماشای نمایشگر آن‌ها می‌گذرانیم و به همین خاطر دوست داریم با توجه به علایقمان آن‌ها را شخصی‌سازی کنیم. از مهمترین بخش‌هایی که در نگاه اول برایمان مهم است و توجه زیادی صرف آن می‌کنیم والپیپر یا عکس پس‌زمینه گوشی‌هایمان است.

با این اوصاف خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که از عکس های تکراری پس‌زمینه خسته شده و به دنبال تنوع می‌گردیم. احتمالا وقت یا حوصله این را هم نداریم که به وبسایت‌های مختلف سرزده و والپیپرهای جدید انتخاب کنیم. در این شرایط است که یک اپلیکیشن دانلود والپیپر با عکس‌های با کیفیت و جذاب، بسیار کاربردی خواهد بود.

با توجه به همین مسئله، در این مطلب قصد داریم اپلیکیشنی برای انتخاب و دانلود عکس پس‌زمینه به شما معرفی کنیم تا تلفن همراهتان را با زیباترین تصاویر بیارایید.

دانلود والپیپر

اپلیکیشن «Abstruct» که توسط هنرمند طراح والپیپرهای وان‌پلاس، «Hampus Olsson» آماده شده، مجموعه نفیسی از اثرهای او را در اختیار شما قرار می دهد. اولسن طراحی والپیپر برای گوشی‌های وان‌پلاس 2 تا 7 را به عهده داشته و حالا آن‌ها را در قالب این اپلیکیشن در دسترس کاربران پلتفرم اندروید قرار داده است.

اگر والپیپرهای وان پلاس را دیده باشید، احتمالا متوجه شده‌اید که برای خلق آن‌ها از هنر آبستره یا انتزاعی استفاده شده است. در این سبک هنری، خالق اثر به دنبال به وجود آوردن یک شکل یا صورت طبیعی که در جهان مادی وجود دارد نیست بلکه با استفاده از رنگ و فرم‌های تمثیلی غیرطبیعی، اثر را خلق می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود طرح‌های چشم‌نواز و رنگارنگی آفریده شود.

با ورود به اپلیکیشن اولین چیزی که توجهتان را جلب می‌کند بازی رنگ و فرم است. والپیپرها در دسته های مختلف طبقه بندی شده‌اند تا انتخاب آن‌ها برایتان راحت‌تر باشد. مجموعا 8 دسته والپیپر در این اپ وجود دارد که 4 تای آن رایگان بوده و برای دسترسی به 4 دسته دیگر باید مبلغی بپردازید.

دانلود والپیپر

با توجه به اینکه نسخه رایگان برنامه تعداد والپیپر مناسبی در اختیارتان قرار می‌دهد بنابراین احتمالا این موضوع برایتان اذیت کننده نخواهد بود. علاوه بر این، اپلیکیشن به روزرسانی می شود و به گفته اولسن مجموعه والپیپرها با جدیدترین کارهای او آپدیت خواهند شد.

با انتخاب یک دسته می توانید عکس هایی که در آن قرار داده شده مشاهده کنید. البته بدیهی است که برای دیدن و دانلود والپیپر باید به اینترنت متصل باشید. هرکدام را که انتخاب کنید زمان کوتاهی طول می‌کشد تا روی گوشی شما بارگذاری شود و سپس با لمس گزینه Set Wallpaper می‌توانید آن را روی هوم اسکرین، لاک‌اسکرین و یا هردو قرار دهید.

دانلود والپیپر

نکته‌ای که این اپلیکیشن دانلود والپیپر روی آن مانور می‌دهد ارائه همه تصاویر با کیفیت 4K است. به علاوه تمام عکس‌ها برای ابعاد صفحه نمایش گوشی شما بهینه شده تا هم بهتر به نمایشگر بنشیند و هم در هنگام دانلود حجم اینترنت اضافه مصرف نشود.همانطور که از یک اپ با این کاربری بر می‌آید Abstruct هم رابط کاربری ساده و سرراستی دارد و به راحتی می‌توانید از بین گزینه‌های موجود، بهترین تصویر را برای پس‌زمینه اسمارت‌فون خودتان انتخاب کنید.

اپ‌های مشابه Abstruct که برای تزئین پس‌زمینه گوشی شما ارائه می‌شوند کم نیستند، اما اگر طرفدار هنر هستید یا دوست دارید والپیپرهای خاص، سنگین و رنگارنگی داشته باشید، این اپ برای شما گزینه مناسبی است. Abstruct نسخه iOS ندارد و دارندگان دستگاه‌های اندرویدی می‌توانند آن را از پلی‌استور به صورت رایگان دریافت کنند.

Abstruct

Abstruct

سازنده: Hampus Olsson قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

    جالب نیس. نمیشه دانلود کرد

  • Dolse Bostani
    Dolse Bostani | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

    واقعا برنامه اشغال و بی مصرفی هستش اصلا والپیپر هاش کیفیت ندارن و حتی سبک های هنریش هم داغون

مطالب پیشنهادی