ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بلید A5 معرفی شد؛ گوشی 100 دلاری ZTE با نمایشگر کشیده

کمپانی چینی ZTE که در حال حاضر با مشکلات جدی در بازار ایالات متحده رو به رو شده، امروز از تلفن هوشمند اقتصادی بلید A5 رونمایی کرد که با قیمتی معادل 100 دلار، امکانات قابل ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰

کمپانی چینی ZTE که در حال حاضر با مشکلات جدی در بازار ایالات متحده رو به رو شده، امروز از تلفن هوشمند اقتصادی بلید A5 رونمایی کرد که با قیمتی معادل 100 دلار، امکانات قابل قبولی را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

بلید A5 به یک نمایشگر 5.45 اینچی IPS مجهز شده که از رزولوشن +HD و نسبت ابعاد کشیده 18:9 برخوردار است. حاشیه های نمایشگر مورد بحث که در یک بدنه تمام پلاستیکی قرار گرفته، به نسبت استانداردهای روز ضخیم هستند که البته این موضوع در یک گوشی 100 دلاری چندان هم دور از انتظار نیست.

بلید A5

دوربین سلفی بلید A5 به صورت کلاسیک در حاشیه بالایی نمایشگر قرار گرفته و از رزولوشن 8 مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/2.4 بهره مند است. دوربین اصلی نیز که در گوشه سمت چپ پنل پشتی قرار دارد، شامل یک سنسور 13 مگاپیکسلی با دهانه لنز f/2.0 بوده و به فلاش LED مجهز شده است. هر دو دوربین از فناوری HDR پشتیبانی می کنند.

Blade A5 فاقد اسکنر اثر انگشت است

از نظر سخت افزاری، چیپست 8 هسته ای 28 نانومتری SC9863A گوشی اقتصادی ZTE که ساخت شرکت Unisoc است، با هسته های 1.2 و 1.6 گیگاهرتزی Cortex-A55 در کنار رم 2 گیگابایتی و گرافیک PowerVR IMG8322 تجربه قابل قبولی از اندروید 9 پای (با پوسته MiFavor 9.0) ارائه خواهد کرد. برای ذخیره داده ها هم حافظه داخلی 16 گیگابایتی و پشتیبانی کارت حافظه microSD (تا سقف 256 گیگابایت) در نظر گرفته شده است.

پورت microUSB و جک هدفون 3.5mm از دیگر مشخصات کلاسیک بلید A5 هستند که در کنار آنها شاهد حضور رادیو FM و بلوتوث نسخه 4.2 هستیم. لازم به ذکر است که Blade A5 با وزن 157 گرم، فاقد اسکنر اثر انگشت بوده و انرژی خود را از یک باتری 2600 میلی آمپر ساعتی تأمین می کند.

گفتنی است ZTE Blade A5 2019 ابتدا به بازار روسیه عرضه خواهد شد و در دو رنگ مشکی و آبی به فروش خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی