ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سرفیس دو نمایشگره
تکنولوژی

محصول جدید مایکروسافت؛ سرفیس دو نمایشگره در راه است

مایکروسافت شروع به نمایش سرفیس دو نمایشگره به کارمندانش کرده. منابع آگاه از برنامه های مایکروسافت گفته اند این شرکت اخیرا مراسمی برای نشان دادن نمونه های این محصول به کارمندانش ترتیب داده و کار ...

پویا حامدی
نوشته شده توسط پویا حامدی | ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | ۲۰:۳۰

مایکروسافت شروع به نمایش سرفیس دو نمایشگره به کارمندانش کرده. منابع آگاه از برنامه های مایکروسافت گفته اند این شرکت اخیرا مراسمی برای نشان دادن نمونه های این محصول به کارمندانش ترتیب داده و کار به جایی کشیده که افراد برای کار کردن با آن صف کشیده اند.

حدودا دو سالی می شود که مایکروسافت مشغول کار روی این ایده است

حدودا دو سالی می شود که مایکروسافت مشغول کار روی یک سرفیس دو نمایشگره با اسم رمز Centaurus است و برنامه دارد آن را به سردمدار موج جدید کامپیوترهای تاشدنی که در آینده به بازار می آیند تبدیل کند. به گفته Windows Central، غول تکنولوژی مشغول کار روی دستگاهی کوچکتر به نام Andromeda هم بوده اما برای تمرکز بهتر روی دستگاه اصلی کنارش گذاشته است.

این که تیم سرفیس محصولش را پیش از معرفی رسمی، برای کارمندان رونمایی کند حرکتی جدید محسوب می شود که می توان آن را نشان رویه جدید این شرکت در راستای رازدازی کمتر برشمرد. مایکروسافت مدت هاست مشغول کار روی سرفیس دو نمایشگره است اما رونمایی درون سازمانی آن نشان از تکمیل نسبی اش دارد. انتظار می رود محصول جدید این شرکت طی شش ماه آینده معرفی شود.

سرفیس دو نمایشگره

این دستگاه در صورت معرفی یکی از اولین لپ تاپ های تحت Windows Lite هم خواهد بود؛ نسخه ای ساده شده از ویندوز که برای استفاده در دستگاه های دو نمایشگره و رقابت با کروم بوک ها عرضه خواهد شد.

«پانوس پانای»، مدیر بخش محصولات مایکروسافت پیش تر در مصاحبه ای در واکنش به در دست توسعه بودن چنین محصولاتی گفته بود:

این دستگاه مانند کودک من است. ما وقتی زمان درست باشد به اختراع محصولات جدید خواهیم پرداخت اما نمی توانیم وقتی مردم آمادگیش را ندارند دسته بندی جدیدی به بازار اضافه کنیم.

پانای سال هاست رویای عرضه نسخه کوچکتر سرفیس را در سر می پروراند اما مایکروسافت پنج سال پیش به علت تشابه چنین دستگاهی با تبلت های دیگر بازار آن را کنسل کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ghazanfar Didindipour
    Ghazanfar Didindipour | ۱۳ خرداد ۱۳۹۸

    ترکیب پانوس پانای: "پاناس"
    همه زبانشون نمی‌چرخه، تایپیست انگشتاش :))

مطالب پیشنهادی