ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نتایج ماه مه بنچمارک آنتوتو منتشر شد؛ ZTE نوبیا رد مجیک 3 در صدر

وبسایت AnTuTu به تازگی نتایج بنچمارک معروف خود را برای ماه مه 2019 منتشر کرده که در بخش محصولات اندرویدی، گوشی ZTE نوبیا رد مجیک 3 جایگاه نخست را با کسب امتیاز 380921 به دست ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

وبسایت AnTuTu به تازگی نتایج بنچمارک معروف خود را برای ماه مه 2019 منتشر کرده که در بخش محصولات اندرویدی، گوشی ZTE نوبیا رد مجیک 3 جایگاه نخست را با کسب امتیاز 380921 به دست آورده است.

چینی‌ها با کمک چیپست اسنپدراگون 855 صدر جدول را تصاحب کرده‌اند

فهرست اندروید آنتوتو رسماً در سیطره گوشی های چینی بوده و تا رتبه نهم که شاهد حضور گلکسی اس 10 پلاس هستیم، خبری از محصولات سایر کشورها نیست. در این بین کمپانی ZTE جایگاه های اول و دوم را با گوشی های نوبیا رد مجیک 3 و اکسون 10 پرو تصاحب کرده و به دنبال آن شیائومی با می 9 اکسپلورر، بلک شارک 2 و می 9 جایگاه های سوم تا پنجم را در دست دارد.

نوبیا رد

در ادامه فهرست اندرویدی ها شاهد حضور میزو 16اس، وان پلاس 7 پرو و لنوو زد6 پرو هستیم که همه این شرکت ها چینی هستند و پس از آنها، بالاخره گلکسی اس 10 پلاس و اس 10 را داریم که به عنوان تنها نمایندگان غیر چینی رقابت، جایگاه های نهم و دهم را در اختیار گرفته اند.

لازم به اشاره است که به جز گلکسی ها که امتیازشان ترکیبی از دو مدل مجهز به چیپست اگزینوس و اسنپدراگون بوده، سایر محصولات موجود در لیست بالا به چیپست 7 نانومتری اسنپدراگون 855 مجهز شده اند.

علاوه بر گوشی های اندرویدی، آنتوتو نتایج حاصل از جمع آوری داده های بنچمارک محصولات اپل را نیز منتشر کرده که چهار جایگاه نخست این فهرست در تصاحب آیپدهای شرکت ساکن کوپرتینو قرار دارد.

آیپد

همان طور که مشاهده می کنید، آیپد پروهای 2018 رتبه های اول و دوم را در اختیار دارند و پس از آنها آیپد ایر 2019 و آیپد مینی 2019 بالاتر از گوشی های اپل خودنمایی می کنند.

در ادامه شاهد حضور آیفون های جدید هستیم که XS ،XS مکس و XR به ترتیب در رتبه های پنجم تا هفتم حضور دارند و در نهایت آیپد پرو 10.5، آیپد پرو 12.9 و آیفون X با چیپست های قدیمی تر جایگاه های انتهایی فهرست را به خود اختصاص داده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • MobileMax
    MobileMax | ۱۶ خرداد ۱۳۹۸

    این نشون میده تکنولوژی چینی ها زودتر و با پیشرفت روز افزون ادامه دارد.در حالی که ما در ایران به فکر شکر ۳ هزاری هستیم?

مطالب پیشنهادی