ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اطلاعات تازه از نسل جدید تسلا مدل S و مدل X؛ 3 موتور الکتریکی و برد حرکتی بیش از 600 کیلومتر

چندی پیش خبری از CNBC آمریکا منتشر شد که تسلا بخشی از کارخانه فرمونت در ایالت کالیفرنیا را آماده تولید نسل جدید مدل S و X و همینطور مدل تازه رونمایی شده Y می کند. ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۰

چندی پیش خبری از CNBC آمریکا منتشر شد که تسلا بخشی از کارخانه فرمونت در ایالت کالیفرنیا را آماده تولید نسل جدید مدل S و X و همینطور مدل تازه رونمایی شده Y می کند. حال خبرهای مختلفی از منابع مختلف در مورد نسل جدید مدل S و X منتشر شده است.

با توجه به این اخبار مهم ترین تغییرات در بخش فنی مدل S و X مربوط به موتورها، باتری ها و سیستم شارژ خواهد بود.

تسلا مدل Y

پلت فرم جدید تسلا که احتمالا در سال جاری میلادی معرفی خواهد شد از 3 موتور الکتریکی بهره خواهد برد. یک موتور الکتریکی کوچک تر بر روی محور جلو و دو موتور الکتریکی بزرگ تر بر روی محور عقب قرار خواهد گرفت. همچنین در زمینه میزان برد حرکتی نیز شاهد ارتقا خواهیم بود و تسلا برد حرکتی 644 کیلومتری با هر بار شارژ را هدف قرار داده است که معادل درجه بندی 400 مایلی در تست EPA  خواهد بود. همچنین بسته باتری ها بزرگ تر اما سبک تر خواهند شد تا میزان برد حرکتی و عملکرد خودرو را ارتقا دهند. تسلا یک سیستم خنک کاری کاملا جدید را برای باتری و موتورها در نظر گرفته است و طبق اطلاعات منتشر شده در حال تست در هوای بسیار داغ کویر موژاوه و دره مرگ (Death valley) آمریکا است.

مدل S

نسل جدید مدل S و Y از شبکه سوپرشارژر جدید تسلا موسوم به V3 نیز پشتیبانی خواهند کرد که امکان شارژ باتری ها تا 250 kW را فراهم می کند.

در آپریل گذشته بود که تسلا مدل های S و X خود را با برد حرکتی 600 کیلومتری ارتقا داد و همچنین تنظیمات جدید سیستم تعلیق قابل تطبیق را به آن ها اضافه کرد.

به نظر می رسد تسلا به دنبال آن است که با رونمایی از نسل جدید مدل S و X در مراسم معارفه اولین پیکاپ این شرکت ما را سورپرایز کند. باید منتظر ماند و دید که ایلان ماسک چه دست پخت جدیدی برای ما مهیا کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۲ خرداد ۱۳۹۸

    خیلی قشنگ تر شده

مطالب پیشنهادی