ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

می بند 4
تکنولوژی

شیائومی از می بند 4 رونمایی کرد؛ صفحه نمایش رنگی و عمر باتری 20 روزه

شیائومی از نسل چهارم مچ بندهای سلامتی خود به نام می بند 4 رونمایی کرد. این بزرگ ترین به روز رسانی مچ بندهای اقتصادی شیائومی محسوب می شود که در سه مدل عرضه خواهند شد. ...

پویا حامدی
نوشته شده توسط پویا حامدی | ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۰

شیائومی از نسل چهارم مچ بندهای سلامتی خود به نام می بند 4 رونمایی کرد. این بزرگ ترین به روز رسانی مچ بندهای اقتصادی شیائومی محسوب می شود که در سه مدل عرضه خواهند شد.

می بند 4 دارای نسخه ویژه اونجرز هم خواهد بود

می بند 4 شیائومی به یک صفحه نمایش 0.95 اینچی AMOLED با رزولوشن 120 در 240 پیکسلی مجهز شده که توسط یک لایه شیشه 2.5D ضدخش محافظت می شود. این مچ بند دارای 77 تم مختلف برای نمایش زمان و هشت رنگ مختلف با احتساب مدل های مخصوص اونجرز برای دست بندش خواهد بود.

می بند 4

یکی از قابلیت های جدید و مهم می بند 4 استفاده از شتاب سنج شش محوره دقیق است که ثبت فعالیت های ورزشی و حتی حالت های شنا را میسر می کند. به لطف ضد آب بودن این مچ بند تا عمق 50 متر با آن قادر به شیرجه زدن در استخر و اندازه گیری مهارت های شنای خود خواهید بود.

می بند 4

از دیگر ویژگی های می بند 4 شیائومی می توان به تعبیه یک میکروفون داخلی در آن اشاره کرد که اجرای فرامین صوتی و استفاده از دستیار صوتی هوشمند شیائومی را ممکن می کند. کاربران می بند 4 قادر به کنترل دستگاه های مبتنی بر اینترنت اشیا و دیگر دستگاه های پشتیبانی شده به کمک فرامین صوتی خواهند بود.

می بند 4

چیپست NFC موجود در مدل های بالاتر هم قابلیت هایی چون پرداخت دیجیتال، پرداخت های سیستم حمل و نقل عمومی و جفت شدن ساده تر با موبایل های هوشمند را به ارمغان خواهد آورد.

می بند 4

می بند 4 سنسور ضربان قلب و پایش کیفیت خواب نسل های قبل را نیز حفظ کرده و به بلوتوث 5.0 نیز مجهز شده است. شیائومی وعده عمر باتری 15 روزه برای مدل مجهز به NFC و 20 روزه برای مدل معمولی را داده است.

مدل پایه 24 دلار قیمت خواهد داشت

می بند 4 در رنگ های سیاه، قهوه ای، آبی، نارنجی و صورتی برای مدل استاندارد با قیمت پایه 24 دلار در دسترس خواهد بود. مدل مجهز به NFC هم قیمتی 33 دلاری خواهد داشت در حالی که طرفداران اونجرز برای خرید این مدل خاص باید 50 دلار کنار بگذارند.

می بند 4

پیش سفارش این محصول از امروز در چین آغاز شده اما هنوز تاریخ عرضه جهانی می بند 4 اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Erfaan Zandii
    Erfaan Zandii | ۲۲ خرداد ۱۳۹۸

    خخخخ پس می بند ۳ رو باید رد کنم بره

  • MATELF
    MATELF | ۲۲ خرداد ۱۳۹۸

    می بند 3 دارم فوق العادس حتما 4 هم میخرم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی