ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیکسل های جدید گوگل
تکنولوژی

انتشار تصاویر واقعی از پیکسل های بعدی گوگل

با توجه به نزدیک تر شدن زمان معرفی پیکسل های جدید گوگل ، روز به روز شاهد درز اطلاعات بیشتری درباره مشخصات و ظاهر آن ها هستیم. در همین راستا امروز عکس های بیشتری از ...

پویا حامدی
نوشته شده توسط پویا حامدی | ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰

با توجه به نزدیک تر شدن زمان معرفی پیکسل های جدید گوگل ، روز به روز شاهد درز اطلاعات بیشتری درباره مشخصات و ظاهر آن ها هستیم.

در همین راستا امروز عکس های بیشتری از این موبایل منتشر شده که با اینکه دستگاه را در قاب های محافظ برای لو نرفتن طراحی گوشی نشان می دهند، در جلوی آن شاهد بریدگی صفحه نمایش برای دوربین سلفی هستیم. البته اندازه این بریدگی نشان می دهد این قسمت احتمالا میزبان دو دوربین سلفی باشد. علاوه بر این حاشیه پایین صفحه نمایش نیز تا حدودی کوچک تر شده است.

این تغییر احتمالا به خاطر حذف بلندگوی استریو از جلوی موبایل و منتقل شدنش به زیر دستگاه رخ داده است. در کل حاشیه های دور صفحه نمایش با نسل قبل تفاوت چندانی ندارند.

این تصاویر تقریبا به رندرهایی که اخیرا از این دستگاه منتشر شده بود شباهتی ندارند زیرا شکاف بلندگوی مکالمات آن مدل به طور قابل توجهی از لبه بالایی دستگاه فاصله داشت؛ در حالی که مدل نشان داده شده در عکس ها چنین شکافی ندارد. در یکی از تصاویر پیکسل جدید در کنار مدلی قدیمی تر قرار گرفته که به نظر می رسد پیکسل 2 XL باشد، در نتیجه عکس ها احتمالا مربوط به نسخه بزرگتر پیکسل های جدید گوگل هستند.

در راستای رندرهای قبلی، امروز تصاویر دیگری منتشر شده که ظاهرا نمونه های پیکسل های جدید گوگل برای سازندگان لوازم جانبی باشند. مشخصات ظاهری این بلوک های آلومینیومی با رندرهای دیروز کاملا تطابق دارند و در آن ها نیز شاهد آرایش مربعی دوربین های اصلی هستیم.

پیکسل های جدید گوگل

شایعه شده گوگل سه تیم مختلف و مستقل را مسئول طراحی پیکسل های جدید کرده و در نهایت مدیران این کمپانی یکی از طرح ها را برای محصول نهایی انتخاب خواهند کرد. به نظر این شرکت چنین تصمیمی را برای جلوگیری از تکرار طراحی هایی مانند پیکسل های قبلی در پیش گرفته، موبایل هایی که یکی از آن ها دارای ناچی غول آسا بود و دیگری حاشیه های صفحه نمایشش چنین وضعیتی داشتند.

در نتیجه احتمال دارد رندرهایی که دیروز دیدیم حاصل کار یکی دیگر از این گروه ها باشند. به نظر باید تا مهرماه منتظر بمانیم تا ببینیم کدام یک از این طرح ها راهشان را به محصولات نهایی باز خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی