ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین آیفون 11
تکنولوژی

محافظ دوربین آیفون 11 حسگرهای سه‌گانه آن را تائید می‌کند [تماشا کنید]

کمتر از یک ماه پیش بود که شایعاتی در مورد چینش و وضعیت قرارگیری دوربین آیفون 11 از روی قاب‌های آن منتشر شد. حالا شرکت Olixar که تولید کننده محافظ و لوازم جانبی برای گوشی‌های ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۷:۴۵

کمتر از یک ماه پیش بود که شایعاتی در مورد چینش و وضعیت قرارگیری دوربین آیفون 11 از روی قاب‌های آن منتشر شد. حالا شرکت Olixar که تولید کننده محافظ و لوازم جانبی برای گوشی‌های آیفون است یک محافظ گلس برای دوربین پشتی این مدل تولید کرده که چینش سه‌تایی و مربع شکل دوربین آیفون 11 و 11 مکس را تائید می‌کند.

این محافظ‌ها در سه مدل برای آیفون 11، 11 مکس و 11 آر تولید شد‌ه‌اند. علاوه بر این شرکت مذکور محافظ نمایشگر آیفون 11 مکس را هم برای پیش‌فروش قرار داده است. به گزارش وبسایت فروشنده از آنجایی که محافظ‌های شرکت Olixar به مرحله تولید انبوه و فروش رسیده‌اند بنابراین می‌توان اطمینان پیدا کرد که همین طرح نهایی آیفون‌های جدید خواهد بود.

شایعات اولیه در مورد دوربین‌های آیفون حاکی از این بود که اپل از یک سنسور 120 درجه عریض برای اولین بار در دوربین آیفون 11 استفاده کرده است. همین گزارش‌ها خبر دادند که مدل 11 آر از سنسورهای تله‌فوتو و استاندارد استفاده کرده اما در این گوشی خبری از سنسور فوق عریض نخواهد بود.

دوربین آیفون 11

علاوه بر این اپل از یک فلش LED چهارگانه پر قدرت‌تر در کنار دوربین اصلی استفاده می‌کند و برآمدگی دوربین را باریک‌تر از قبل درنظر گرفته است. قابلیت Smart HDR هم برای رقابت با سایر پرچمدارها آپدیت شده است.

شرکت Olixar پیش‌زمینه خوبی در افشای مشخصات قاب‌ها و تجهیزات گوشی‌های جدید دارد اما به هرحال برای اطمینان از مشخصات گوشی‌های اپل باید تا زمان رونمایی رسمی آیفون‌های جدید که معمولا اواخر تابستان انجام می‌گیرد منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی