ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Duolingo
تکنولوژی

اپلیکیشن Duolingo حالا پنج زبان زنده دنیا را به شما می‌آموزد

سازندگان اپلیکیشن Duolingo ساعاتی پیش از یک موفقیت در برنامه کاری خود خبر دادند. این اپلیکیشن آموزش زبان به تازگی تدریس کامل زبان عربی را هم به امکانات خود اضافه کرده تا بدین ترتیب، حالا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ تیر ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

سازندگان اپلیکیشن Duolingo ساعاتی پیش از یک موفقیت در برنامه کاری خود خبر دادند. این اپلیکیشن آموزش زبان به تازگی تدریس کامل زبان عربی را هم به امکانات خود اضافه کرده تا بدین ترتیب، حالا از تمامی پنج زبان زنده دنیا پشتیبانی به عمل آورد. این در حالیست که به جز این پنج زبان (شامل چینی، هندی، عربی، انگلیسی و اسپانیایی) اپلیکیشن روی هم رفته بیش از 30 زبان را به شما آموزش می‌دهد.

عربی یکی از پرکاربردترین زبان‌های دنیاست و طبق جدیدترین آمار منتشر شده، قریب به 420 میلیون نفر در خاورمیانه و آفریقا به این زبان سخن می‌گویند. به همین خاطر Duolingo تصمیم گرفته که محاوره استاندارد و مدرن عربی را در اپلیکیشن خود به افراد انگلیسی زبان آموزش بدهد.

Duolingo

برنامه آموزش زبان عربی در Duolingo مثل سایر زبان‌ها با تدریس الفبا شروع می‌شود و در ادامه کاربران مباحثی مثل تفاوت‌های دستور زبانی، نحوه ادای صحیح کلمات و لغات زبان عربی را فرا می‌گیرند. برای یک فرد ناآشنا با ادبیات شرقی، مطمئنا یادگیری زبانی به پیچیدگی عربی می‌تواند کار دشواری باشد اما Duolingo تلاش کرده که با متد موفق و امتحان پس داده خود در امر آموزش زبان این فرآیند را برای اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها تسهیل کند.

اپلیکیشن Duolingo یکی از محبوب‌ترین ابزار آموزش زبان در دنیاست که انتخاب به عنوان «اپلیکیشن سال» به صورت متوالی در سال‌های 2013 و 2014 را در کارنامه دارد. از دلایل محبوبیت این اپ میان کاربران می‌توان به آموزش در درس‌های کوتاه و چند دقیقه‌ای، رابط کاربری جذاب و مینیمال و البته ربات‌های پارتنر اشاره کرد که برای تسلط بهتر شما روی فن محاوره درست مثل یک انسان واقعی با شما صحبت می‌کنند.

بسیاری از دروس آموزشی Duolingo رایگان هستند، اما وقتی به سطح مشخصی برسید از شما خواسته می‌شود که برای ادامه کار در اپ درس‌های سطوح پیشرفته‌تر را خریداری کنید که عمدتا قیمت پایین و معقولی دارند. برای دسترسی به اپ می‌توانید از اپلیکیشن‌های iOS و اندروید این سرویس استفاده کنید. همچنین در نسخه تحت وب نیز به بسیاری از قابلیت‌های Duolingo دسترسی خواهید داشت.

Duolingo

Duolingo

سازنده: Duolingo قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 115 / 19 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Gol pesar
    Gol pesar | ۵ تیر ۱۳۹۸

    هر زباني بهش تكلم بشه زنده اس، نه فقط 5 تا?

    • Vahid Panahi
      Vahid Panahi | ۶ تیر ۱۳۹۸

      البته زنده بودن یک زبان فقط به تکلم نیست . زبان زنده باید آپدیت بشه و بتونه خودش رو تطبیق بده و خودش کلمه جدید بسازه و تاثیر گذار باشه نه تاثیر پذیر . زبان فارسی با وجود تعداد زیاد متکلم به سختی کلمات جدید تولید میکنه .

مطالب پیشنهادی