ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پروفسور لیتون
نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ پروفسور لیتون به موبایل‌ها می‌آید

این هفته با یک خبر خوب برای طرفداران بازی قدیمی پروفسور لیتون شروع شد و آن هم عرضه نسخه بازسازی شده بازی Layton: Diabolical Box برای اندروید و iOS است. سری بازی‌های ماجراجویی پروفسور لیتون که ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۷ تیر ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

این هفته با یک خبر خوب برای طرفداران بازی قدیمی پروفسور لیتون شروع شد و آن هم عرضه نسخه بازسازی شده بازی Layton: Diabolical Box برای اندروید و iOS است. سری بازی‌های ماجراجویی پروفسور لیتون که اولین بار در سال 2007 برای نینتندو DS منتشر شد به خاطر داستان جذابش توانست به یک عنوان پازل-ماجراجویی محبوب تبدیل شود. حالا هم نسخه دوم این بازی با نام Layton: Diabolical Box in HD برای اندروید و iOS بازسازی شده و علاوه بر بهبود گرافیک بازی، 150 معمای جدید و کات‌سین‌های انیمیشنی هم در آن برای آن در نظر گرفته شده است. برای کسانی که به دنبال یک بازی پازل ماجراجویی هستند دیدار با پروفسور لیتون خالی از لطف نخواهد بود.

اما این هفته فقط خبر بازسازی بازی پروفسور لیتون نیست که می‌تواند شما را سر ذوق بیاورد بلکه اگر از طرفداران بازی‌های سبک بقا و ترسناک باشید احتمالا با شنیدن اینکه عنوان کنسولی Dead by Daylight هم برای دستگاه‌های موبایل در راه است خوشحال خواهید شد. این بازی مالتی‌پلیر که در سال 2016 برای پی‌سی و یک سال بعد برای کنسول‌ها منتشر شد توانست به خاطر گیم‌پلی تنش‌زا و استراتژیکش به سرعت جای خود را بین هواداران باز کند و حالا به نظر استودیوی Behaviour Interactive می‌خواهد شانسش را روی دستگاه‌های موبایل هم امتحان کند. هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای این بازی در نظر گرفته نشده اما احتمالا تا اواخر 2019 می‌توانیم شاهد عرضه این بازی برای اندروید و iOS باشیم.

Alabama Bones

پروفسور لیتون

  • بازی آفلاین است.

یک بازی پلتفرمر جدید از سازندگان سری محبوب Stupid Zombies که در اولین نگاه با شلاقی که در دست شخصیت بازی قرار داده شده شما را به یاد ایندیانا جونز می‌اندازد. البته این شباهت فقط در ظواهر کاراکتر بازی خلاصه نمی‌شود و قرار است مثل جونز معروف در غارها و محل‌های باستانی به اکتشاف و جستجوی گنج بپردازید.

این بازی در سبک پلتفرمر-رانر بی‌نهایت است و شما با زدن یک دکمه می‌توانید کارهای مختلفی مثل پریدن، خزیدن، بالا رفتن از نردبان، شلیک و ایستادن را انجام دهید. چالش اینجاست که چه زمانی و با چه ترتیبی صفحه را لمس کنید تا کاراکتر بازی این حرکت‌ها را انجام داده و در نتیجه بتوانید تمام گنج‌ها را جمع کنید و از تله‌های هر مرحله جان سالم به در ببرید. بازی مکانیزم جالبی دارد و برای پلتفرمر بازها انتخاب مناسبی است.

Alabama Bones

Alabama Bones

سازنده: GameResort قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 20/113.2 مگابایت زبان:

Galactic Colonies

پروفسور لیتون

  • بازی آفلاین است.

در این بازی قرار است مستعمرات کهکشانی بسازید و آن را قدم به قدم گسترش دهید. مثل هر بازی استراتژی دیگری در ابتدا با یک مستعمره کوچک شروع می‌کنید و باید برای افرادی که در کلونی شما زندگی می‌کنند خانه و غذا تهیه کنید. بعد از آن می‌توانید به سراغ کشف منابع معدنی و طبیعی هر سیاره بروید و از آن‌ها برای احداث کارخانه‌ها و ابزار های‌تک استفاده کنید.

البته این تنها چالش شما در بازی نخواهد بود و مثل همیشه باید از مستعمره خودتان در مقابل تهدیدات و حمله موجودات بیگانه محافظت کنید. اگر به فکر کشورگشایی و گسترش مستعمره خود هستید Galactic Colonies این امکان را هم برای شما فراهم می‌کند و می‌توانید با حمله به سیارات بیگانه در آن‌ها هم کلونی جدید تشکیل دهید و در واقع راه برای اکتشاف و کشورگشایی بی حد و مرز برایتان باز است.

Galactic Colonies

Galactic Colonies

سازنده: MetalPop Games قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 52/224.2 مگابایت زبان:

Ritual: Sorcerer Angel

پروفسور لیتون

  • بازی آفلاین است.

یک اکشن نقش‌آفرینی با تمی متفاوت که شما را به دنیای سحر و جادو می‌برد. به عنوان یک فرشته جادوگر که از قربانی شدن توسط جادوگران شریر جان سالم به در برده‌اید حالا باید انتقام خود را از آن‌ها گرفته و دنیا را از وجودشان پاک کنید. مثل هر بازی نقش‌آفرینی دیگری باید با پیشروی در بازی کاراکترتان را قدرتمند کرده و او را به جادوها و وردهای جدید مجهز کنید.

دشمنان شما در روند بازی هیولاها، سایه‌ها و شیاطین هستند و تنها کاری که برای مقابله با آن‌ها انجام می‌دهید ورد خواندن و جادو و جمبل است. بازی با گرافیک زیبا و چشم‌نوازی که دارد سحر شما را با انیمیشن‌های زیبایی به نمایش می‌گذارد. این بازی علاوه بر اینکه برای دستگاه‌های موبایل منتشر شده از استیم و Mac Store هم برای گیمرها قابل دانلود است.

Ritual: Sorcerer Angel

Ritual: Sorcerer Angel

سازنده: HEXAGE قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 24/33.4 مگابایت زبان:

Block Fortress: Empires

پروفسور لیتون

  • بازی آنلاین است.

این بازی جدیدترین عضو خانواده بازی‌های Block Fortress است که به گفته سازندگان، می‌توان آن را قدرتمندترین بازی این مجموعه دانست. این بازی در سبک اکشن-استراتژی است، در یک دنیای پر از بلوک اتفاق می‌افتد و احتمالا در اولین نگاه هر گیمری را به یاد ماینکرفت می‌اندازد. شما در این دنیای خشن تنها هستید و باید پس از ساختن کاراکتر و احداث یک خانه، خطوط دفاعی مستحکمی برای دفاع از خودتان بنا کرده و در آن‌ها از سلاح‌های متنوع، تله ها و سربازهای رباتی بهره بگیرید.

با حمله به بازیکنان دیگر هم می‌توانید جوایز متعدد دریافت کرده و یا با دوستانتان تشکیل تیم دهید. بازی برای همه ساخت و سازها و تجهیزات تنوع زیادی در اختیارتان قرار می‌دهد و از این حیث عملکرد خوبی دارد. با توجه به اینکه با یک بازی ساز با سابقه و یک سری معروف طرف هستیم نسخه جدید این بازی می‌تواند انتظاراتمان را از یک اکشن بلوکی به خوبی برآورده کند.

Block Fortress: Empires

Block Fortress: Empires

سازنده: Foursaken Media قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 24/1400 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۷ تیر ۱۳۹۸

    سلام. خسته نباشی. این هفته بازیا کمتر معرفی کردید

  • mahdi_asdn
    mahdi_asdn | ۷ تیر ۱۳۹۸

    سلام اقای کریمی. بازی disorder تو مارکت تپ تپ نسخه بتاش اومده. ی تست کنین ی مقاله راجع ب کیفتش بزارین دستتون درد نکنه. منم قراره امشب دانلود کنم.

    • mahdi_asdn
      mahdi_asdn | ۸ تیر ۱۳۹۸

      ظاهرا خانم عابدی این مقاله رو نوشتم اصن توجه نکردم شرمنده?

  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۷ تیر ۱۳۹۸

    چرا بازی هارو منتشر نمیکنن هر هفته خبر بازی هارو داریم ولی با اینکه تابستون شده هیچ خبری از انتشارشون نیست پس این همه بازی که قرار بود تو سال ۲۰۱۹ بیان کجا رفتن خسته شدیم دیگه

مطالب پیشنهادی