ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Android Messages
تکنولوژی

افکت های واقعیت افزوده به Android Messages می آیند

اپلیکیشن پیام‌رسان اندروید موسوم به Android Messages به زودی افکت‌هایی دریافت می‌کند که تا امروز در اپ‌هایی مثل اینستاگرام و اسنپ چت دیده بودیم. به گزارش وبسایت XDA Developers، اخیرا تعدادی افکت واقعیت افزوده به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

اپلیکیشن پیام‌رسان اندروید موسوم به Android Messages به زودی افکت‌هایی دریافت می‌کند که تا امروز در اپ‌هایی مثل اینستاگرام و اسنپ چت دیده بودیم. به گزارش وبسایت XDA Developers، اخیرا تعدادی افکت واقعیت افزوده به اندروید مسیج اضافه شده که به نظر می‌رسد در مرحله آزمایشی به سر می‌برند.

تعداد این افکت‌ها در حال حاضر به پنج مورد می‌رسد و شامل افکت هواپیما، آتش‌بازی، بادکنک، کاغذ رنگی و فرشتگان می‌شوند که می‌توانید در سلفی‌هایتان از آن‌ها استفاده کرده و برای طرف مقابل خود بفرستید.

وقتی با اندروید مسیج برای کسی عکس ارسال می‌کنید، می‌توانید با مراجعه به تب افکت‌ها از میان پنج گزینه موجود یکی را انتخاب کرده و روی عکس‌تان بگذارید. اگر چه تعداد این افکت‌ها در حال حاضر به تعدد انگشتان یک دست می‌رسد، اما به احتمال زیاد گوگل در آپدیت‌های بعدی افکت‌های بیشتری به مجموعه فعلی اضافه خواهد کرد.

Android Messages

نکته خوب اینجاست که در تست‌های انجام شده و همانطور که در اسکرین‌شات‌ بالا می‌بینید، اندروید مسیج در قرار دادن افکت‌ها روی تصویر عملکرد خوب و قابل قبولی دارد و آن‌ها را در مکان مناسب جلوی صورت یا بالای سر سوژه قرار می‌دهد.

اما به جز افکت‌های واقعیت افزوده، گوگل قابلیت‌های دیگری را هم در اندروید مسیج آزمایش می‌کند. وبسایت XDA Developers گزارش می‌دهد که گوگل طی ماه گذشته مشغول آزمایش دو قابلیت یادآور پیامک و پیامک‌های تأیید شده در اندروید مسیج بوده است.

اگر چه اطلاعات زیادی در مورد این دو قابلیت در دسترس نیست، اما به نظر می‌رسد که قابلیت پیامک تأیید شده کلیه پیامک‌ها از سوی کسب و کارها را آنالیز می‌کند تا بتواند صرفا پیامک‌هایی را در صندوق ورودی دریافت کند که از سوی کسب و کارهای تأیید شده ارسال شده باشند.

همچنین قابلیت یادآور با گذشت یک ساعت از رسیدن هر پیامک، می‌تواند بابت پاسخ دادن به آن از طریق نوتیفیکیشن به کاربر یادآوری کند. متأسفانه هنوز مشخص نیست که قابلیت‌های مذکور چه موقع به دست تمام کاربران اندروید می‌رسد. اما شکی نیست که ارائه آن‌ها در کنار ویژگی‌های RCS در چت (که کاربران فرانسوی و انگلیسی هم اکنون به آن‌ها دسترسی دارند) همگی می‌توانند به محبوبیت این اپلیکیشن در میان کاربران اندروید اضافه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی