ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نمایشگر تاشو سونی
تکنولوژی

نمایشگر تاشو سونی با قابلیت استفاده از هر دو طرف در راه است

گوشی های تاشو تا الان دیگر باید وارد بازار می شدند اما عرضه گلکسی فولد سامسونگ و میت ایکس هواوی به خاطر نگرانی هایی که در رابطه با اصلی ترین بخش این گوشی ها یعنی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

گوشی های تاشو تا الان دیگر باید وارد بازار می شدند اما عرضه گلکسی فولد سامسونگ و میت ایکس هواوی به خاطر نگرانی هایی که در رابطه با اصلی ترین بخش این گوشی ها یعنی نمایشگر منعطف شان وجود دارد با تاخیر روبرو شده است.

هر دوی این شرکت ها در برهه کنونی با چالش های مختلفی دست و پنجه نرم می کنند تا گوشی های تاشو خود را برای استفاده توسط کاربران آماده کنند و تلاش هایی که از سوی برخی دیگر از برندهای شناخته شده صنعت موبایل در حال انجام است این اطمینان را به ما می دهد که دیر یا زود با پدیده گوشی های تاشو در بازار آشنا خواهیم شد.

نمایشگر تاشو سونی

در تازه ترین خبر ها مشخص شده که سونی نیز مشغول توسعه تکنولوژی هایی برای دستگاه های مختلف بهره مند از نمایشگرهای تاشو است. پیشتر اسناد مربوط به پتنت های یک گجت جدید از سونی منتشر شد که نمایشگری تاشو داشت و ابعادش قابل تغییر بود. حالا پتنت جدیدی در سایت LetsGoDigital فاش شده که نوع تازه ای از نمایشگر تاشو سونی با سنسورهای متعدد کارگذاری شده در آن را به تصویر می کشد.

طرح های لو رفته از این پتنت سه سنسور مختلف را نشان میدهند که بخشی از یک نمایشگر منعطف هستند؛ یک سنسور شتاب سنج، فشارسنج و یک حسگر دماسنج. هدف از کارگذاری این سنسورها جمع آوری اطلاعات در مورد نحوه استفاده از نمایشگر است. برای مثال سنسور فشارسنج که در مرکز نمایشگر کارگذاشته شده کاری به فرامین تاچ ندارد و در عوض میتواند زمان تاشدن و باز شدن آن را تشخیص دهد.

نمایشگر تاشو سونی

این اطلاعات به نمایشگر تاشو سونی امکان می دهند که با دقت محتوای به نمایش در آمده در هر سمت خود را تنظیم کند و بهترین تجربه ممکن را در اختیار کاربران بگذارد و این بهینه سازی فراتر از خاموش کردن یا تغییر عکسها روی وجوهی است که مورد استفاده قرار ندارند. اضافه کنیم این تکنولوژی در هر دو طرف نمایشگر سونی تعبیه خواهد شد؛ به بیان دیگر شما به عنوان کاربر میتوانید اسکرین سیورهای جذابی را به عنوان کاور برای پشت صفحه نمایش خود انتخاب کنید یا اپ کاملا متفاوتی را برای استفاده کاربری دیگر در آنسوی آن اجرا کنید.

اینکه نمایشگری دو سویه با این مشخصات تا چه اندازه کاربردی خواهد بود خود محل مناقشه است اما اگر سونی زودتر این محصول را تولید کند شاید بتوان نظر قطعی تری در این رابطه داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Gol pesar
    Gol pesar | ۲۸ تیر ۱۳۹۸

    مگر هر پتنتي قراره بياد بازار كه تيتر زدين نمايشگر دو طرفه سوني در راه است???
    سوني شركت با استعداد و قدرتمندي در تحقيق و توسعه است ،ولي بيش از حد محافظه كار هست بخصوص در بخش موبايل...

    اين تيتراي زرد خيلي زياد شدن

  • Erfaan Zandii
    Erfaan Zandii | ۲۸ تیر ۱۳۹۸

    xperia 1 که عالی بود امیدوارم که این شرکت به سراط مستقیم و لایق نام سونی برگرده

مطالب پیشنهادی