ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

خرید ملک ۶.۵ میلیون پوندی توسط یوتیوبر خردسالی که اسباب بازی نقد می کند

یک یوتیوبر شش ساله اهل کره جنوبی اخیرا توانسته خانه ای به ارزش ۹.۵ میلیارد وون (۶.۵ میلیون پوند) را از طریق نقد و بررسی اسباب بازی های مختلف و برنامه هایی که در کانال ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

یک یوتیوبر شش ساله اهل کره جنوبی اخیرا توانسته خانه ای به ارزش ۹.۵ میلیارد وون (۶.۵ میلیون پوند) را از طریق نقد و بررسی اسباب بازی های مختلف و برنامه هایی که در کانال های ویدیویی گوناگون با همین موضوع اجرا کرده، خریداری نماید.

این یوتیوبر خردسال که با نام کاربری Boram در وبسایت مذکور فعالیت دارد بالغ بر سی میلیون دنبال کننده در سراسر جهان دارد و برخی از ویدیوهای او حتی بیش از ۳۵۰ میلیون مرتبه دیده می شوند.
او این خانه را در منطقه گرانقیمت گنگنم (جنوب رودخانه گنگ) در سئول خریداری کرده که پیشتر به خاطر موزیک ویدیویی با همین عنوان به شهرت رسیده و زمانی پر بیننده ترین موزیک ویدیویی یوتیوب بود.

یوتیوبر خردسال

کانال های نقد و بررسی اسباب بازی و دیگر محتواهای تولیدی برای مخاطبان کودک در سال های اخیر به سود قابل توجهی دست پیدا کرده اند و پرسودترین آنها در یوتیوب Ryan ToysReview نام دارد که توانست در سال قبل ۲۲ میلیون درآمد کسب کند.

یوتیوبر خردسال
کانال Ryan ToysReview

درآمد این کانال ها از طریق تبلیغاتی تامین می شود که در داخل ویدیو پخش می گردد یا محصولاتی که از طرف یک اسپانسر خاص برای انجام نقد و بررسی در اختیار مالک کانال قرار داده می شوند. یوتیوبرها همچنین میتوانند از طریق فروش کالا یا هدایای دنبال کنندگانشان هم درآمد داشته باشند. همانطور که پیشتر در خبرها خواندید خانمی ۵۷ ساله با کمک فیلترهای زیبایی از خود شخصیتی جوان ساخته بود و از این طریق در یک پلتفرم چینی مشابه به یوتیوب از دنبال کنندگانش هدایای نقدی دریافت می کرد.

البته هنوز مشخص نشده که Boram قصد دارد با منزل مسکونی جدیدش چه کند اما رسانه های محلی کره جنوبی پیش بینی کرده اند که او احتمالا از این منزل در تهیه محتوای بیشتر برای کانال یوتیوبش استفاده می کند.

یوتیوبر خردسال

شاید بد نباشد اشاره کنیم که کانال های Boram علیرغم محبوبیت شان در کره جنوبی به خاطر پخش چندین کلیپ نه چندان مناسب جنجال آفرین شدند؛ در این ویدیوها یوتیوبر خردسال اقدام به سرقت پول، رانندگی و کارهای نامناسب دیگر می کرد.

در همین رابطه خیریه ای به نام Save The Children یا کودکان را نجات دهید اتهاماتی را علیه والدین این کودک مطرح کرد و آنها را متهم نمود که با قراردادن کودک خود در شرایط نامناسب شرایط روحی بدی را برایش رقم می زنند.

در ادامه این ویدیو کلیپ ها از کانال های Boram حذف شدند و پدر و مادرش نیز از مخاطبان خود بابت انتشار محتوای آزاردهنده عذرخواهی کردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۱۰ مرداد ۱۳۹۸

    بازدهی این پیج های کودکان برای تبلیغات خیلی زیاده،برا همین درآمودشون با این ک از لحاظ بیننده اول نیستن،ولی اوله.

مطالب پیشنهادی