ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

15d7c5cb-hummer-h1-mil-spec_16
خودرو

بازگشت یک اسطوره؛ هامر H1 با مشخصاتی خیره کننده احیا شد

درست است که هامر و محصولات آن به تاریخ پیوسته اند، اما مهندسین جوان و خلاق شرکت Mil-Spec Automotive سعی می کنند با احیا و تقویت نمونه های موجود، این برند را کماکان زنده نگه ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۸:۳۰

درست است که هامر و محصولات آن به تاریخ پیوسته اند، اما مهندسین جوان و خلاق شرکت Mil-Spec Automotive سعی می کنند با احیا و تقویت نمونه های موجود، این برند را کماکان زنده نگه دارند.

این کمپانی در یکی از آخرین پروژه های خود باز هم به سراغ یک دستگاه خودرو هامر H1 رفته و با بازنگری در بخش مختلف، آن را شبیه یک خودروی نظامی تمام عیار کرده است. Mil-Spec Automotive از سال 2015 ارتقای H1 را آغاز کرده و مدل مورد بحث هفتمین دستگاه از این مدل پرطرفدار است که عرضه می شود.

771c42cd-hummer-h1-mil-spec_14

مثل پروژه های قبلی نیروبخش خودرو هامر H1 کنونی هم یک موتور حجیم 6.6 لیتری Duramax دیزلی V8 است که می تواند 500 اسب بخار قدرت و 1355 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

شرکت Mil-Spec Automotive در نظر دارد 12 دستگاه از H1 را با عنوان Launch Edition بازسازی و تقویت کند

نیروی تولیدی توسط این موتور قدرتمند از طریق گیربکس شش سرعته خودکار ساخت Allison به سمت چرخ ها هدایت می شود. آنطور که اعلام شده مهندسین Mil-Spec Automotive سیستم اصلی انتقال قدرت دایمی به هر چهار چرخ را حذف کرده و جعبه دنده کمکی NVG 242 را جایگزین آن کرده اند. این جعبه دنده ساختار ساده تری داشته و در طیف گسترده ای از پیکاپ های جنرال موتورز به کار گرفته شده است.

44e02043-hummer-h1-mil-spec_15

برای تضمین قابلیت های آفرود بالا، اکسل های دروازه ای و شفت های این خودرو از پیکاپ نظامی هاموی به امانت گرفته شده اند. سیستم تعلیق هم کاملا جدید بوده و به چرخ ها اجازه می دهد در مسیرهای ناهموار تا 13 اینچ (33 سانتی متر) در محور عمودی جابجا شوند. وظیفه متوقف کردن این پیکاپ هیجان انگیز بر عهده ترمزهای شش پیستونه ساخت شرکت Wilwood گذاشته شده است.

خودرو هامر

جدیدترین خودرو هامر H1 ارتقا یافته توسط Mil-Spec Automotive به خانواده چهار درب با سقف فلزی تعلق دارد. بدنه این خودرو به رنگ مشکی خاصی که از آن با نام Deep Sky Black یاد می شود، رنگ آمیزی شده است.

5f01dcca-hummer-h1-mil-spec_9

در فضای داخلی توجه ویژه ای به جزئیات شده و از چرم ناپای مشکی رنگ با دوخت لوزی شکل به وفور در قسمت های مختلف استفاده شده است. فرمان Momo Prototipo، سیستم اینفوتینمنت و سیستم صوتی ساخت شرکت JL Audio از شاخص ترین ویژگی ها کابین این هامر H1 خاص هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • سپهر
    سپهر | ۱۴ مرداد ۱۳۹۸

    چرا نمای بیروونیش رو دقیقا از روی جیپ رانگلر تقلید کرده !!!!!

    • آریا
      آریا | ۱۵ مرداد ۱۳۹۸

      چون هامر و هاموی ساخت یکی از شرکتهای زیرمجموعه جیپ-کرایسلر هستند

مطالب پیشنهادی