ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

اعلام شرایط فروش جدید کرمان موتور برای جک s4

در شرایط حاکم بر اقتصاد و رکود سایه افکنده بر صنعت خودرو، شرکت کرمان موتور درصدد آن است که علاوه بر گذراندن مراحل آزمایش دو خودرو جدید جک S4 و T8، طرح فروشی با شرایط ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۹:۴۵

در شرایط حاکم بر اقتصاد و رکود سایه افکنده بر صنعت خودرو، شرکت کرمان موتور درصدد آن است که علاوه بر گذراندن مراحل آزمایش دو خودرو جدید جک S4 و T8، طرح فروشی با شرایط بسیار ویژه ارائه دهد، که آغاز آن مقارن با عید سعید قربان خواهد بود.

در این شرایط فروش علاوه بر جنبه های جذاب پرداخت برای مصرف کننده نهایی شرایط خاص برای مشارکت پر سود و سرمایه گذاری نیز فراهم گردیده است. متقاضی با پرداخت مبلغ بسیار اندکی از قیمت مصوب، خودرو مورد نظر خود را انتخاب و با توجه به محدودیت ثبت نام اولویت زمانی تحویل خود را تعیین می کند (فقط با پرداخت مبلغ سه میلیون تومان) و سپس دو نوع شرایط پرداخت مدت دار 19 ماهه به صورت پرداخت هر سه ماه یکبار طی یک فقره چک یا 24 ماه به صورت چک های ماهانه بدون هیچگونه افزایش نسبت به قیمت مصوب را به فراخور سلیقه خود انتخاب می کند.

از مشخصه های در خور تامل که در این طرح تحویل خودرو در سال 1398 و امکان استفاده از تخفیف قابل توجه ( 18% سود سالیانه بر روی اقساط باقیمانده در صورت تصفیه نقدی در هنگام تحویل)، برای سرمایه گذاران است که می تواند جذابیت مضاعفی را همراه داشته باشد بخصوص که برای خریداران  بیمه بدنه یکساله رایگان در نظر گرفته شده است.

کرمان موتور

در این شرایط فروش کرمان موتور خودروهای جک J4 ،S3 و S5 را با اقساط بدون بهره به مشتریان خود عرضه می کند.

در حال حاضر برخی شرکت های خودرویی به دنبال آن هستند که بتوانند تا مانند سال 1396، با دریافت کمتر از 50 درصد ارزش خودرو به صورت نقدی، الباقی وجه را به صورت اقساط بلند مدت از مشتریان دریافت کنند. البته که در این میان، برخی شرکت های دیگر مانند ایران خودرو و سایپا، هنوز طرح های این چینی را آغاز نکرده اند و تنها 10 درصد ارزش خودرو را به عنوان اقساط ارائه می دهند.

بدیهی است که اگر دوباره چنین جوی وارد بازار خودرو شود، حواشی و دلال باری شایع در بازار خودروی کشور کاهش پیدا می کند و می توان روندی مانند سال 1396 به قبل را در بازار آزاد شاهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی