ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیودی‌پای
کسب و کار

پیودی‌پای رکورد 100 میلیون مشترک در یوتوب را شکست

PewDiePie، حساب کاربری یوتیوبر مشهور، رکورد 100 میلیون مشترک را شکست و «فلیکس کیلبرگ» به اولین خالق محتوا بدل شد که به این تعداد دنبال کننده در یوتیوب دست یافته است. «Felix Kjellberg» که در یوتیوب ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۵ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۰:۴۵

PewDiePie، حساب کاربری یوتیوبر مشهور، رکورد 100 میلیون مشترک را شکست و «فلیکس کیلبرگ» به اولین خالق محتوا بدل شد که به این تعداد دنبال کننده در یوتیوب دست یافته است.

«Felix Kjellberg» که در یوتیوب با نام «PewDiePie» شناخته می شود استریمری است که به دلیل تولید محتوای کمدی، بازی، تاک شوها و ... مشهور است. بر اساس تحلیل ها، پیودی‌پای در زمان انتشار مطلب بیش از 100 میلیون و 417 هزار مشترک دارد.

حساب کاربری توییتر یوتیوب با انتشار یک کلیپ دست یافتن پیودی‌پای به 100 میلیون مشترک را اعلام کرده است. در کلیپ، اولین ویدیوی آپلود شده در کانال در اکتبر 2010 و روند افزایش تعداد مشترکان در طول این سال ها نمایش داده می شود.

PewDiePie در توییتی از تمامی پشتیبانی ها و تلاش های بی پایان تشکر کرده است. البته گفته که برای این دستاورد احساس شایستگی نمی کند اما همواره سپاسگزار خواهد بود.

از اواخر سال 2018 برخی از کانال های در یوتیوب شروع به رقابت با پیودی‌پای کردند. کانال هندی T-Series از جمله این کانال ها بود که برای مدتی موفق شد بیشترین تعداد مشترک در یوتیوب را به خود اختصاص دهد. اما طرفداران پیودی‌پای هم دست به کار شدند و برای افزایش تعداد مشترکان او تلاش کردند. با این حال در نهایت T-Series در ماه مارس سال جاری میلادی جلو افتاد و در حال حاضر در حدود 109 میلیون مشترک دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • z s
    z s | ۱۷ شهریور ۱۳۹۸

    این کارا فقط به خاطر پول هستش
    الان از یوتوب با تبلیغات ملیون ها دلار پول در اورده

  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۵ شهریور ۱۳۹۸

    هوشمندانه ترین حرکتش شروع رقابت با تی سریس بود،ی دفعه سرعت رشدش چند برابر شد

مطالب پیشنهادی