ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تینک پد X1 کربن
تکنولوژی

سری جدید لپ‌تاپ‌های تینکپد لنوو با پردازنده نسل دهم اینتل معرفی شدند

پردازنده های نسل دهم اینتل در حال باز کردن راهشان به دنیای فناوری هستند و در جدیدترین مورد لنوو برخی محصولات سری تینکپد را به آنها مجهز کرده است. لپ تاپ های جدید لنوو از ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۶ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰

پردازنده های نسل دهم اینتل در حال باز کردن راهشان به دنیای فناوری هستند و در جدیدترین مورد لنوو برخی محصولات سری تینکپد را به آنها مجهز کرده است.

لپ تاپ های جدید لنوو از نظر ظاهری تا حد زیادی شبیه مدل های قبلی هستند و تنها سخت افزار آنها ارتقا پیدا کرده است. نخستین عضو این خانواده هفتمین نسل از لپ تاپ های خوشنام تینکپد X1 کربن است که به پردازنده های Core i5 یا Core i7 (در دو نسخه چهار و شش هسته ای) نسل دهم سری کامت لیک اینتل مجهز شده است. این پردازنده ها علاوه بر افزایش توان پردازش پشتیبانی از محتوای 4K، تاندربولت ۳ و Wi-Fi 6 را به همراه می آورند.

این لپ تاپ همچنین زیر چتر پروژه آتنای اینتل قرار دارد و در نتیجه با یکبار شارژ سریع انرژی لازم برای حداقل ۹ ساعت کار را فراهم خواهد کرد. نسخه جدید تینکپد X1 کربن تا یک ماه دیگر و با قیمت پایه ۱۴۷۹ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

تینکپد X1 یوگا هم کماکان ظاهر خود را حفظ کرده اما در قلب آن پردازنده های نسل دهم Core i5 یا Core i7 (مدل ۶ هسته ای) قرار گرفته اند. هرچند نسخه جدید X1 یوگا از پروژه آتنا محروم مانده اما مهمترین مزیت این لپ تاپ ۱۶۰۹ دلاری، عمر باتری ۱۸ ساعته آن است. لپ تاپ های T490 و X390 هم به همین پردازنده ها (بدون نسخه ۶ هسته ای Core i7) مجهز شده اند اما طراحی آنها ثابت مانده است.

تینک پد X1 کربن

تنها لپ تاپ‌هایی که از نظر ظاهری هم دستخوش تغییر شده اند تینکپد L13  و L13 یوگا است که نسخه جدید L390 محسوب می شوند. لنوو این دو دستگاه را به بدنه ای باریکتر و سبکتر، نمایشگرهای با روشنایی بیشتر و حاشیه کمتر، کاور وبکم ThinkShutter و دوربین مادون قرمز برای ویندوز هِلو مجهز کرده است.

کمپانی سازنده برای کاهش قیمت این محصولات را در کنار پردازنده های نسل دهم به تراشه های ارزانتر سلرون هم مجهز کرده است. تینکپد L13  و L13 یوگا از ماه آینده و به ترتیب با قیمت های پایه ۷۴۹ و ۹۱۹ دلار از راه خواهند رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی