ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی احتمالا اکسپریا 2 را در IFA 2019 معرفی خواهد کرد

با اینکه اکسپریا 1 اخیرا در آمریکا عرضه شده اما به نظر می‌رسد سونی در رویداد IFA 2019 قصد دارد مدل آینده این اسمارت‌فون را هم معرفی کند. این مدل احتمالا اکسپریا 2 نام دارد ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۹ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

با اینکه اکسپریا 1 اخیرا در آمریکا عرضه شده اما به نظر می‌رسد سونی در رویداد IFA 2019 قصد دارد مدل آینده این اسمارت‌فون را هم معرفی کند. این مدل احتمالا اکسپریا 2 نام دارد و تعدادی عکس منتسب به آن هم درز کرده است. البته با توجه به اینکه سونی تا به حال تمام مدل‌های گوشی‌های اکسپریا را در همین رویداد معرفی کرده چنین موضوعی سورپرایز چندان بزرگی نخواهد بود.

سونی اکسپریا 1 به همراه یک مدل ارزان‌تر یعنی اکسپریا 10 اولین گوشی‌های این شرکت بودند که از نمایشگرهایی با نسبت تصویر 21:9 استفاده می‌کردند. ابعاد نمایشگر هم طوری بود که آن را به گزینه مناسبی برای تماشای فیلم تبدیل می‌کرد.

اکسپریا 2 اکسپریا 2

دستگاهی که در این تصاویر مشاهده می‌شود هم به نظر مشخصات مدل قبلی اکسپریا را دارد با این تفاوت که دوربین پشتی آن به سمت چپ منتقل شده است. سایر مشخصات مثل محل اسپیکر مکالمه و جایگیری کلیدهای فیزیکی و سنسور اثر انگشت در حاشیه سمت راست گوشی، نسبت به اکسپریا 2 تغییری نکرده است.

البته یکی از شهرت‌های سونی این است که تغییرات بزرگی در گوشی‌های جدیدش اعمال نمی‌کند و احتمالا به همین دلیل اگر هم این عکس‌ها در آینده تأیید شوند نباید خیلی متعجب شویم.

گذشته از ظواهر گوشی، فعلا نمی‌توان نظر خاصی در مورد تغییرات سخت‌افزاری آن داشت. در حال حاضر اکسپریا 1 از چیپست اسنپدراگون 855 استفاده می‌کند و بعید است سونی دنباله‌روی راه گوشی‌های گیمینگ قدرتمندی مثل بلک شارک 2 پرو و ROG Phone II شده و چیپست اسنپدراگون 855 پلاس را برای گوشی جدیدش برگزیند.

به هرحال چیزی به IFA 2019  نمانده و باید دید که آیا سونی با دست پر به این رویداد خواهد آمد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی