ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کمپین بلندپروازی
تکنولوژی

مراسم اختتامیه دومین مرحله کمپین بلندپروازی علی بابا برگزار شد

مراسم اختتامیه دومین دوره از کمپین بلندپروازی که مانند سال گذشته از اوایل مرداد ماه سال جاری توسط شرکت تبلیغات و بازاریابی برندیست برگزار شده بود، عصر روز سه شنبه 12 شهریور ماه با حضور ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۸:۲۵

مراسم اختتامیه دومین دوره از کمپین بلندپروازی که مانند سال گذشته از اوایل مرداد ماه سال جاری توسط شرکت تبلیغات و بازاریابی برندیست برگزار شده بود، عصر روز سه شنبه 12 شهریور ماه با حضور مدیران ارشد لوفت‌هانزا، علی بابا، شرکت تبلیغات و بازاریابی برندیست، اصحاب رسانه، اینفلوئنسرهای گردشگری در محل دفتر «روز اول علی بابا» برگزار و برندگان این کمپین پس از قرعه‌کشی مشخص شدند.

کمپین بلندپروازی

در این مراسم اعلام شد که بیش از ده میلیون نفر از کمپین تبلیغاتی بلندپروازی علی بابا بازدید کردند و هدف از برگزاری این کمپین زنده کردن حس تغییر در زندگی و شکستن مرزها توسط ملت ایران اعلام شد. «مسعود طباطبایی» مدیر عامل شرکت علی بابا در ابتدای این مراسم با اشاره به رشد علی بابا در سالی که از لحاظ اقتصادی برای همه سخت بوده، اعلام کرد که آنها دوست داشتن این رشد را در مردم و کاربران هم حس کنند و ببینند:

«خوشحالیم که هدف این کمپین محقق شده است و آمار حضور شرکت‌کنندگان در کمپین بلندپروازی، موید این موضوع که هدف ما برای زنده کردن حس تغییر در زندگی و شکستن مرزها و محدودیت‌ها محقق شده است.»

«شاهر مراد» مدیر شرکت هواپیمایی لوفتانزا، دیرینه‌ترین شرکت‌ هواپیمایی فعال بین‌المللی در مرزهای ایران، با اعلام این موضوع که دستیابی به راه‌حل‌های نوین نوآوری دیجیتالی‌ با کمک علی‌بابا در صنعت گردشگری ایران محقق خواهد شد گفت:

«طی سالهایی که در ایران حضور داشتم، این نخستین مرتبه‌ای است که شاهد برگزاری رویدادی با چنین موضوع جذاب و استقبال گسترده‌ای بودم. در هیچ آژانس هواپیمایی این نوع ارائه خدمات را در ایران ندیدم و امیدوارم که در آینده شاهد برگزاری بیشتر این رویدادها با چنین سطح کیفی در ایران باشیم.»

توحید علی اشرفی، مدیر عامل شرکت تبلیغات و بازاریابی برندیست، برگزار کننده کمپین بلندپروازی نیز با اشاره به حضور بیشتر خانم‌ها در کمپین بلند پروازی، ضمن اعلام خشنودی از این اتفاق اعلام کرد که روحیه بالای زنان ایرانی جای تبریک دارد: «مرحله نخست کمپین بلندپروازی که تابستان سال گذشته برگزار شد، مورد استقبال مخاطبان بسیاری از اینفلوئنسرها، سلبریتی‌ها و... قرار گرفت و در مرحله دوم برگزاری کمپین، شاهد بازدید 10 میلیون نفر از کمپین و ثبت یک هزار هشتک در عرض یک ماه بودیم که این موضوع نشان دهنده برگزاری موفق کمپین بلندپروازی است.»

به گفته علی اشرفی در این یک ماه برگزاری مراسم، بیش از 500 هزار لایک و بیست هزار کامنت برای هشتک بلندپروازی علی بابا ثبت شده است. همچنین به نظر می‌رسد حدود ۳ هزار کاربر ایرانی در این کمپین شرکت کردند.

کمپین بلندپروازی

در ادامه مراسم، قرعه‌کشی انجام و 3 نفر به عنوان برند انتخاب و بلیط رفت و برگشت به مقصد اروپایی منتخب را دریافت کردند. چندین نفر دیگر از اینفلوئنسرها و فعالانی که در این کمپین علی بابا را همراهی می‌کردند، تندیس بلندپروازیم را دریافت کردند.

علی بابا پیش‌ از‌ این نیز تجربه‌ی  برگزاری کمپین‌های بزرگی همچون #سفرتودستت و #سفرنورد را تجربه کرده است. کمپانی علی بابا برای اجرای  کمپین بلندپروازی مردم را به استفاده از قدرت تخیل و خلاقیت خود دعوت می‌کردند. در اولین مرحله از کمپین بلند پروازی، علی بابا از مردم می‌خواست تا با گرفتن عکس‌هایی از خودشان که بر روی زمین نیستند،  نوشتن از آرزوها و بلندپروازی‌های خود در کپشن و منشن کردن پیج علی بابا و لوفت هانزا “که حامی این شرکت در برگذاری این کمپین بود” در این چالش و کمپین شرکت کنند

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی