ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Pocket Vision توسط آنر برای افراد کم‌بینا [تماشا کنید]

آنر که یکی از زیر مجموعه های هواوی به حساب می‌آید، اپلیکیشنی به نام Pocket Vision را برای افراد کم‌بینا عرضه کرده است. هدف این کمپانی، آسانتر کردن زندگی این افراد عنوان شده است. قابلیت‌های ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۰

آنر که یکی از زیر مجموعه های هواوی به حساب می‌آید، اپلیکیشنی به نام Pocket Vision را برای افراد کم‌بینا عرضه کرده است. هدف این کمپانی، آسانتر کردن زندگی این افراد عنوان شده است.

قابلیت‌های اپلیکیشن Pocket Vision توسط هوش مصنوعی چیپست‌های هواوی تامین می‌شود که به کمک دوربین‌های قدرتمند سری آنر ۲۰، می‌تواند زندگی افراد کم‌بینا را کمی ساده‌تر کند. اپلیکیشن مورد بحث به این افراد در خواندن منو‌ها و متون ریز کمک شایانی خواهد کرد. ویدیوی معرفی این برنامه را در زیر می بینید:

این برنامه کاربردی، شامل ۳ قابلیت «تبدیل متن به گفتار»، «حالت زوم» و «حالت تصویر نگاتیو» می‌شود. حالت اول همان طور که از اسمش پیداست، با استفاده از هوش مصنوعی HiAI هواوی و قابلیت تشخیص کاراکتر اپتیکال (OCR) متون را با صدای بلند برای کاربر می‌خواند و از زبان‌های چینی، پرتغالی، اسپانیایی، آلمانی، انگلیسی و ایتالیایی پشتیبانی می‌کند.

حالت دوم با استفاده از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی آنر ۲۰، به کاربران اجازه می‌دهد که متون بسیار ریز را بزرگنمایی کرده و به راحتی آن‌ها را بخوانند. حالت سوم نیز با گذاشتن فیلتر‌های متعدد و افزایش کنتراست تصویر، کیفیت عکس‌ها را بهبود می‌بخشد.

اپلیکیشن Pocket Vision هم اکنون ار فروشگاه برنامه هواوی قابل دریافت است. البته بهترین نتیجه ممکن را با گوشی‌های سری ۲۰ خواهید گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی