ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی در مورد فیلمبرداری فوق آهسته میت 30 پرو توضیح می دهد

هواوی میت 30 پرو دارای قابلیت عجیب فیلمبرداری اسلوموشن با نرخ 7680 فریم بر ثانیه است. پیرامون این ویژگی ابهامات زیادی وجود داشت. حالا یکی از مدیران ارشد غول فناوری چینی توضیحاتی در مورد نحوه ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۳ مهر ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۰

هواوی میت 30 پرو دارای قابلیت عجیب فیلمبرداری اسلوموشن با نرخ 7680 فریم بر ثانیه است. پیرامون این ویژگی ابهامات زیادی وجود داشت. حالا یکی از مدیران ارشد غول فناوری چینی توضیحاتی در مورد نحوه دستیابی سازنده به این قابلیت توضیحاتی می دهد.

«بروس لی» (Bruce Lee)، از مدیران ارشد غول فناوری چینی می گوید میت 30 پرو ابتدا یک ویدیوی 0.12 ثانیه ای با نرخ 7680 فریم بر ثانیه گرفته و سپس آنرا به یک فایل 32 ثانیه ای با نرخ 30 فریم بر ثانیه در حالت آهسته تبدیل می کند. خروجی نهایی یک فایل ویدیویی 945 فریم بر ثانیه ای با رزولوشن 720p است.

به گفته «لی» در این پروسه تمامی قسمت های مختلف چیپست از جمله پردازشگر گرافیکی، پردازنده مرکزی، پردازنده سیگنال تصویر (ISP) و واحد پردازش عصبی (NPU) به فعالیت پرداخته تا داده ها را پردازش کنند.

از آنجا که واکنش انسان آنقدر سریع نیست تا بهترین زمان شروع فیلمبرداری را تشخیص دهد، واحد پردازش عصبی به کمک الگوریتم هوش مصنوعی یک ثانیه از ویدیو را آنالیز کرده و نقطه شروع کلیپ 0.12 ثانیه ای را تشخیص می دهد. این پروسه سنگین حدوداً 2 گیگابایت از حافظه رم 8 گیگابایتی میت 30 پرو را درگیر می کند.

هواوی روز 28 شهریور از میت 30 و میت 30 پرو رونمایی کرد که می توانید مشخصات این گوشی را در این لینک مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Erfanalone۹۲
    Erfanalone۹۲ | ۳ مهر ۱۳۹۸

    0.12ثانیه خیلی دقیقه فک نمی کنم کاربردی باشه همین سوپر اسلوموشن سامسونگ که 0.8ثانیه فیلم میگیره من نمیتونم دقیق اونو تنظیم کنم...

  • Erfaan Zandii
    Erfaan Zandii | ۳ مهر ۱۳۹۸

    اها پس باز هم کاملا نرم افزاری و‌جبمیکه

مطالب پیشنهادی