ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

میرور
تکنولوژی

با نمایشگر هوشمند میرور مربی خصوصی را به خانه بیاورید

سال گذشته کمپانی ورزش محور میرور از صفحه‌های هوشمند ۱۵۰۰ دلاری خود رونمایی کرد. هدف این کمپانی پخش کلاس‌های فیتنس توسط این نمایشگر بود تا ورزش را به خانه کاربران بیاورد. اما این کمپانی قصد ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۰

سال گذشته کمپانی ورزش محور میرور از صفحه‌های هوشمند ۱۵۰۰ دلاری خود رونمایی کرد. هدف این کمپانی پخش کلاس‌های فیتنس توسط این نمایشگر بود تا ورزش را به خانه کاربران بیاورد. اما این کمپانی قصد دارد تا با ارائه سرویس جدید خود، مربی خصوصی را در اختیار کاربران قرار دهد.

کمپانی میرور (Mirror) قصد دارد با استفاده صدا و تصویر دو سویه تعبیه شده در این نمایشگر بازتابی LCD، مربی‌های خصوصی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. این کمپانی آمریکایی در نظر دارد این کار را بر اساس نیاز و علایق کاربران و با کمک مربی‌های خصوصی در زمینه‌های یوگا، کتلبل، کیک‌بوکس و غیره انجام دهد. همچنین کاربران می‌توانند مربی‌های خود را بر اساس زمان هر جلسه، برنامه روزانه یا هفتگی و نوع انگیزه دادن آن‌ها انتخاب کنند.

میرور

قیمت هر یک از جلسات حدود ۴۰ دلار خواهد بود که نسبت به ارقام مرسوم بین مربی‌های خصوصی، بسیار مناسب است. البته کاربران این نمایشگر هوشمند برای بهره بردن از مربی خصوصی، باید اشتراک ماهیانه‌ای به قیمت ۳۹ دلار به میرور پرداخت کنند. در کل کاربران باید به صورت ماهیانه ۸۰ دلار پرداخت کنند تا بتوانند از مزایای این شرایط در خانه خود استفاده کنند. همچنین قیمت نمایشگر هوشمند این کمپانی آمریکایی نیز نباید فراموش شود که ۱۵۰۰ دلار ارزش‌گذاری شده است.

برین پوتمان (Brynn Putman) خالق و مدیرعامل میرور در این رابطه می‌گوید:

ما تجربه پریمیوم ورزش و سلامتی را همگانی خواهیم کرد و به تمامی افراد دسترسی به بهترین مربی‌ها را می‌دهیم، فارغ از این که کجا زندگی می‌کنند یا چقدر برنامه شلوغی دارند.

این کار در آینده باعث می‌شود که کمپانی میرور راهش به بازار‌های مد، زیبایی و دارویی هم باز شود. با این حال میرور یک محدودیت بزرگ دارد و آن‌ هم پشتیبانی نکردن از پلتفرم اندروید است. زیرا نمایشگر هوشمند این شرکت تنها به کمک یک برنامه مبتنی بر سیستم‌عامل iOS کنترل می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی