ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار ویدیو و تصاویر جدیدی از نمونه اولیه پیکسل بوک گو [تماشا کنید]

به فاصله تقریباً یک هفته تا رویداد پیکسل، ویدیو و تصاویر جدیدی از نمونه اولیه یا پروتوتایپ لپ تاپ جدید گوگل به نام «پیکسل بوک گو» (Pixelbook Go) منتشر شده است. در ویدیو که توسط ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۹ مهر ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۰

به فاصله تقریباً یک هفته تا رویداد پیکسل، ویدیو و تصاویر جدیدی از نمونه اولیه یا پروتوتایپ لپ تاپ جدید گوگل به نام «پیکسل بوک گو» (Pixelbook Go) منتشر شده است.

در ویدیو که توسط سایت 9to5Google منتشر شده، به جنس برجسته قسمت زیر و مات در بالای پیکسل بوک گو اشاره می شود. مدلی که در این ویدیو بررسی می شود احتمالا ارزان قیمت ترین مدل بوده و از نمایشگر فول اچ دی، پردازنده اینتل Core M3 و حافظه رم 8 گیگابایتی بهره می برد:

همانطور که در ویدیو مشاهده کردید خبری از لوگوی گوگل نیست و بالای کیبورد عبارت «نام محصول» یا ProductName نوشته شده؛ بنابراین می توان فهمید که مدل مذکور، یک نمونه اولیه است.

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که پیکسل بوک گو را از گوشی های پیکسل متمایز می کند، تعبیه جک 3.5 میلیمتری هدفون است. این جک در سمت چپ دستگاه و کنار درگاه USB-C و LED شارژ قرار گرفته است. در سمت راست بدنه هم یک پورت USB-C دیگر تعبیه شده است. در ادامه به نمایشگر 13.3 اینچی فول اچ دی، دوربین جلویی 2 مگاپیکسلی، دو میکروفون و البته شباهت آن به مک بوک اپل اشاره می شود.

طبق جزییاتی که قبلاً منتشر شد، پیکسل بوک گو از نمایشگر 13.3 اینچی با رزولوشن 1080p یا 4K و نسبت تصویر 16 به 9 بهره می برد. پردازنده از نوع Core m3، Core i5 و Core i7 بوده و حافظه رم 8 یا 16 گیگابایتی و حافظه داخلی 64، 128 یا 256 گیگابایتی آنها را همراهی می کنند.

محصول مورد بحث دو درگاه USB-C، جک 3.5 میلیمتری هدفون و یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو با امکان فیلمبرداری با رزولوشن 1080p با نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه خواهد داشت. شاید تنها نقاط ضعف نبود حسگر اثر انگشت و پشتیبانی از قلم پیکسل بوک پن باشد.

امنیت پیکسل بوک گو توسط چیپ امنیتی Titan C تامین شده و در رنگ های مشکی (Just Black) و رنگی که به صورتی شبیه است اما توسط سازنده «صورتی نیست» (Not Pink) نامگذاری شده، به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی