ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون SE جدید
تکنولوژی

آیفون SE 2 اوایل ۲۰۲۰ با قیمت ۴۰۰ دلاری به بازار عرضه می شود

مینگ چی کو پیش‌تر از عرضه آیفون SE 2 در سال ۲۰۲۰ خبر داده بود و انتظار داشت که با عرضه آن، فروش آیفون‌ها ۱۰ درصد بیشتر شود. با این حال امروز خبر‌های جدیدی از این ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

مینگ چی کو پیش‌تر از عرضه آیفون SE 2 در سال ۲۰۲۰ خبر داده بود و انتظار داشت که با عرضه آن، فروش آیفون‌ها ۱۰ درصد بیشتر شود. با این حال امروز خبر‌های جدیدی از این گوشی کوچک منتشر کرده که محدوده قیمت ۴۰۰ دلاری آن را تایید می‌کند.

کو می‌گوید آیفون کوچک بعدی قیمتی در محدوده ۴۰۰ دلار و سخت‌افزاری مشابه آیفون ۱۱ خواهد داشت. آقای کو این گوشی را آیفون SE 2 نام گذاری کرده است و معتقد است از چیپست A13 Bionic به همراه ۳ گیگابایت رم از نوع LPDDR4X بهره می‌برد و در دو ظرفیت ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت به بازار عرضه خواهد شد.

البته منطق پشت آیفون SE این است که گوشی ابعادی کوچک داشته باشد و یکی از دلایلی استقبال از این آیفون هم، کوچک بودن آن و داشتن سخت‌افزاری قدرتمند بود که به نظر می‌رسد اپل این بار فقط به سراغ سخت‌افزار قدرتمند می‌رود.

آیفون SE 2

با این حال با توجه با مشترک بودن شاسی آیفون SE 2 با آیفون ۸، نمی‌توان انتظار تکنولوژی Face ID را داشت و کاربران باید به همان حسگر اثر انگشت Touch ID بسنده کنند. البته کو می‌گوید که این گوشی از 3D تاچ هم پشتیبانی نمی‌کند و به دنبال آیفون ۱۱، باید منتظر تکنولوژی Haptic Touch در این گوشی هوشمند باشیم.

حاشیه نمایشگر بزرگ آیفون ۸ نسبت به استاندارد‌های فعلی، شاید زیاد به مذاق کاربران خوش نیاید. زیرا تقریبا تمام گوشی‌ها معرفی شده در سال ۲۰۲۰، دارای طراحی مدرن خواهند بود. البته بعید به نظر می‌رسد که اپل خط تولید آیفون ۸ را دستخوش تغییر کند و از طراحی نمایشگر با بریدگی برای آیفون SE 2 استفاده کند.

به هر حال قرار است آیفون SE 2 در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و قرمز معرفی شده و با قیمت ۴۵۰ دلاری مشابه آیفون ۸ فعلی به بازار عرضه شود. همچنین کو پیش‌بینی می کند که پس از عرضه این آیفون، اپل چیزی بین ۲ تا ۴ میلیون گوشی در ماه بفروشد که رقمی قابل توجه به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Naser1015
    Naser1015 | ۲۲ مهر ۱۳۹۸

    بنظرم میومد بدنه آیفون se رو میزاشت با نمایشگر ایفون xr و سخت افزار ایفون ١١ خیلی موفقتر بود

مطالب پیشنهادی