ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دستیار گوگل
تکنولوژی

نسخه جدید دستیار گوگل ۱۰ برابر سریع‌تر از قبل است

در مراسم کوتاه امروز گوگل که شاهد پیکسل ۴، پیکسل بادز و پیکسل بوک Go بودیم، شاید گوگل اسیستنت از چشم علاقه مندان به این کمپانی محبوب دور مانده باشد. گوگل در مراسم امروز خود، ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | ۱۹:۱۵

در مراسم کوتاه امروز گوگل که شاهد پیکسل ۴، پیکسل بادز و پیکسل بوک Go بودیم، شاید گوگل اسیستنت از چشم علاقه مندان به این کمپانی محبوب دور مانده باشد. گوگل در مراسم امروز خود، از قابلیت‌های جدید دستیار گوگل رونمایی کرد که در میان آن‌ها سرعت ۱۰ برابری آن نسبت به گذشته از همه بیشتر در کانون توجهات قرار داشت.

نسخه آپدیت شده دستیار گوگل اول از همه روی گوشی‌های پیکسل در دسترس خواهد بود و سپس به دیگر گوشی‌های اندرویدی راه خواهد یافت. گوگل مدعی شده است که نسخه ۲ دستیار گوگل سرعت ۱۰ برابری نسبت به نسخه قبلی دارد و با توجه به ارائه زنده این ویژگی در مراسم امروز، می‌توان گفت که ادعای گوگل درست است.

دستیار گوگل

بر اساس توضیحات ارائه شده در مراسم امروز، دستیار گوگل می‌تواند در کمتر از یک یا دو ثانیه فرامین صوتی را پردازش کند و پاسخ را نمایش دهد. همچنین از لحاظ ظاهری نیز گوگل اسیستنت تغییرات بسیاری کرده است که با توجه به زبان طراحی گوگل می‌توان گفت که کمی شکیل‌تر شده است.

در دموی نمایش داده شده دستیار گوگل می‌تواند عکس‌های یک جای خاص را نمایش دهد، سپس در درخواستی دیگر عکس‌های مکان جدیدی را برای کاربر نمایش دهد و در صورت تایید، آن‌ها را برای شخص خاصی ارسال کند. میزان روان بودن این فرامین و اجرای سریع و بی‌نقص آن، بسیاری از کاربران را به وجد آورد.

نکته‌ای که کاربران محافظه‌کار را بیش از دیگران خوشحال کرده است، قابلیت پاک کردن مکالمه‌های دستیار گوگل با کاربر است. کاربران می‌توانند از گوگل اسیستنت درخواست کنند که تمام مکالمه‌های آن‌‌ها را پاک کند.

یکی از دیگر ویژگی‌های دستیار گوگل که زیاد مانور خبری نداشت، صحبت کردن بدون گفتن عبارت «Hey Google» است. البته گوگل در این رابطه صحبت خاصی انجام نداد و باید تا زمان بروزرسانی به نسخه جدید آن صبر کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی