ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاریخ عرضه هواوی میت ایکس در چین مشخص شد

هواوی میت ایکس بالاخره پس از چند بار تاخیر، ماه آینده میلادی در چین به بازار عرضه می شود. کمپانی چینی فعلاً برنامه ای برای عرضه گوشی تاشوی خود در سطح بین المللی نداشته و ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲ آبان ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

هواوی میت ایکس بالاخره پس از چند بار تاخیر، ماه آینده میلادی در چین به بازار عرضه می شود. کمپانی چینی فعلاً برنامه ای برای عرضه گوشی تاشوی خود در سطح بین المللی نداشته و در حال بررسی این موضوع است.

گوشی تاشوی هواوی فعلاً فقط در چین از تاریخ 15 نوامبر (24 آبان) به قیمت 16999 یوان چین (تقریباً 2400 دلار) روانه بازار می شود.

با برچسب قیمتی که روی هواوی میت ایکس خورده، رقیب آن یعنی گلکسی فولد به نظر یک گوشی ارزان قیمت می آید. گوشی تاشوی هواوی از شبکه 5G پشتیبانی کرده و با چیپست Kirin 980، حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی به دست مشتری می رسد.

با توجه به اینکه نمایشگر هواوی میت ایکس به ست بیرون تا می شود، خریدار باید مراقبت بسیار زیادی از آن بکند در غیر اینصورت با صورتحساب 380 دلاری برای تعمیر نمایشگر مواجه خواهد شد.

هواوی قصد دارد مدل آپگرید شده میت ایکس به نام میت Xs را ماه مارس سال آینده میلادی با چیپست جدید Kirin 990 و مودم 5G به بازار بفرستد.

هنوز تاریخ عرضه جهانی هواوی میت ایکس مشخص نیست. هواوی در پاسخ به سایت Engadget می گوید که استراتژی عرضه این محصول به میزان پشتیبانی کشورها از شبکه 5G بستگی دارد و این کمپانی در حال بررسی عرضه گوشی تاشوی خود در سطح بین المللی است. تحریم های آمریکا نیز بی تاثیر نخواهند بود.

هواوی میت ایکس قیمت بسیار بالایی دارد و برنامه های گوگل نیز روی آن نصب نشده اند؛ همین یک عامل می تواند مشتریانی که از لحاظ مالی مشکلی ندارند را نیز از خرید این گوشی منصرف کند. با این اوصاف بعید است گوشی تاشوی هواوی با استقبال خریداران مواجه شود.

هواوی دیروز اعلام کرد که در کمتر از 10 ماه موفق به صادرات 200 میلیون تلفن هوشمند شده که نسبت به سال گذشته حدوداً دو ماه زودتر موفق به رسیدن به این آمار می شود. درآمد این شرکت در سه ماه سوم سال 2019 نیز به لطف فروش بالای تلفن های هوشمند، 27 درصد رشد داشته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی