ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سخنگوی دولت: احتمالا تا یکی دو روز آینده اینترنت در برخی استان‌ها وصل خواهد شد

سخنگوی دولت در نشست خبری با حضور مسئولان مرتبط با اجرای «طرح اصلاح قیمت بنزین» ضمن اشاره به برخی مشکلات پیش آمده در کشور تاکید کرد که احتمالا اینترنت برخی استان‌ها تا فردا به حالت ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | ۱۵:۴۹

سخنگوی دولت در نشست خبری با حضور مسئولان مرتبط با اجرای «طرح اصلاح قیمت بنزین» ضمن اشاره به برخی مشکلات پیش آمده در کشور تاکید کرد که احتمالا اینترنت برخی استان‌ها تا فردا به حالت قبل بازخواهد گشت.

«علی ربیعی» در این نشست بار دیگر اعلام کرد که قطعی اینترنت جهانی در کشور به دستور شورای عالی امنیت ملی صورت گرفته و درباره آن چنین توضیح داد:

«وقتی اعتراض ها ایجاد شد اینترنت بود اما وقتی سنگ در خیابان ها خالی می شد و از طریق اینترنت اطلاع رسانی می‌کردند، شورای امنیت کشور تصمیم به قطع اینترنت گرفت. بانک ها و امثال آن از طریق فعال شدن اینترنت ملی مشکلی ندارند.»

به گفته ربیعی این قطعی اما تا فردا در برخی استان‌ها برطرف خواهد شد: «تا یکی دو روز آینده انشاءالله اینترنت برخی استان‌ها که مشکل امنیتی در آن وجود ندارد، وصل خواهد شد.»

پیش‌تر یک منبع آگاه در گفتگو با دیجیاتو اعلام کرده بود که این قطعی ۲۴ ساعت به طول خواهد انجامید مگر آنکه تمدید شود و با توجه به صحبت‌های ربیعی به نظر می‌رسد این تمدید لااقل تا فردا در برخی استان‌ها صورت گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (76 مورد)
  • mldkh
    mldkh | ۳۰ آبان ۱۳۹۸

    حرف نزنید.

  • Aliakbar
    Aliakbar | ۲۹ آبان ۱۳۹۸

    ظاهرا قصد ندارند حالا حالا ها پاشونو بردارند – بقران کارداریم ازبیکاری خسته شدیم – اینقد ترسیدن جاتو خیسته بلاخره وصل میشه اونوقت چی شما بی تدبیری بماچه خودتون ریخیتین بهم کارخودتونه – م یذره ایمان داشتم اینم گرفتین -پروژمون رو گیت مونده بخدا – ی مچ پیرمرد رفتن راهپیمایی ک چی بگید خریم سوار شدید

  • مهدی
    مهدی | ۲۸ آبان ۱۳۹۸

    نمیدونم فاز اون بیشرفی که نشسته کامنت های مردمو دیس لایک میکنه چیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی