ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

کانسپت لامبورگینی V12 ویژن گرن توریسمو معرفی شد

اوایل هفته گذشته، کمپانی ایتالیایی لامبورگینی با انتشار تیزری از معرفی یک خودروی کانسپت در آینده نزدیک خبر داده بود. حال با گذشت مدتی کوتاه و همزمان با برگزاری مرحله پایانی رقابت های گرن توریسمو ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۴ آذر ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

اوایل هفته گذشته، کمپانی ایتالیایی لامبورگینی با انتشار تیزری از معرفی یک خودروی کانسپت در آینده نزدیک خبر داده بود. حال با گذشت مدتی کوتاه و همزمان با برگزاری مرحله پایانی رقابت های گرن توریسمو در مونت کارلو، زمان رونمایی از این کانسپت فرا رسیده است.

lambo-v12-vision-gran-turismo (9)

جدیدترین مفهومی لامبورگینی V12 ویژن گرن توریسمو (V12 Vision Gran Turismo) نامگذاری شده است. این خودرو همانگونه که از نامش نیز قابل حدس است، برای بازی اتومبیلرانی گرن توریسمو اسپرت توسعه یافته و از بهار آینده در دسترس گیمرهای کنسول پلی استیشن 4 قرار خواهد گرفت.

lambo-v12-vision-gran-turismo (10)

اگر چه لامبورگینی V12 ویژن گرن توریسمو برای دنیای بازی طراحی شده، اما سنت آگاتایی ها یک نمونه واقعی نیز از آن تولید کرده و در معرض دید عموم قرار داده اند. مثل دیگر کانسپت هایی که پیشتر توسط شرکت هایی چون بوگاتی، جگوار، هیوندای و زاگاتو برای گرن توریسمو ساخته شده اند، مفهومی لامبورگینی نیز از طراحی بسیار پیچیده و مدرنی برخوردار بوده و می توان از عبارت فوق دراماتیک برای توصیف آن استفاده نمود.

lambo-v12-vision-gran-turismo (4)

به نظر می رسد در طراحی این ابر خودرو از سفینه های فضایی الهام گرفته شده باشد، چرا که بدنه آن به گونه ای ساخته شده که مشخص نیست کدام قسمت نقش سقف و کدام قسمت نقش در را ایفا می کند. میتیا بورکرت (Mitja Borkert) مدیر دپارتمان طراحی لامبورگینی درباره طراحی ظاهری این مفهومی جذاب گفته:

لامبو V12 ویژن گرن توریسمو طراحی شده تا بهترین خودروی مجازی تاریخ از دید گیمرهای جوان و طرفداران برند ما باشد. این خودرو فرصتی را برای طراحان ما فراهم کرده تا ضمن نمایش بی حد و مرز نبوغ و استعدادهای خود، اتومبیلی را تجسم کنند که نه تنها راندنش هیجان انگیز و باورنکردنی است، بلکه تعهد دپارتمان طراحی به توسعه تکنولوژی های نوین، به ویژه در زمینه مواد سبک وزن و هیبریدی سازی را منعکس می کند.

lambo-v12-vision-gran-turismo (2)

نیروبخش لامبورگینی V12 ویژن گرن توریسمو همان پیشرانه هیبریدی موجود در سوپر اتومبیل سیان است. درباره مشخصات این پیشرانه در مفهومی جدید لامبورگینی حرفی به میان نیامده، اما می دانیم که موتور 6.5 لیتری V12 و تنفس طبیعی به کار رفته در سیان با همکاری سیستم هیبرید نرم 48 ولتی می تواند 819 اسب بخار قدرت تولید کند.

به لطف این پیشرانه لامبورگینی سیان در عرض 2.8 ثانیه سرعت خود را به 100 کیلومتر در ساعت رسانده و قادر است به نهایت سرعت 350 کیلومتر در ساعت دست یابد. با این حساب به احتمال بسیار کانسپت V12 ویژن گرن توریسمو نیز از مشخصات مشابهی برخوردار خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • asghar
    asghar | ۴ آذر ۱۳۹۸

    ک یرم دهنتون برای اعتراض جدید اماده بشید?

  • Mostafa Kiapasha
    Mostafa Kiapasha | ۴ آذر ۱۳۹۸

    اقا اینا اصلا یادشون هست که اینترنت رو قطع کردن یا نه

    • Saeidt
      Saeidt | ۴ آذر ۱۳۹۸

      یادشون هست بله
      اما دیگه مردمو به ک..رشونم حساب نمیکنن

      • Mostafa Kiapasha
        Mostafa Kiapasha | ۴ آذر ۱۳۹۸

        اینایی که با این همه ظلمی که بهمون میشه باز میرن شعار میدن تظاهرات میکنن رو درک نمیکنم

        • Saeidt
          Saeidt | ۴ آذر ۱۳۹۸

          انسان موجود عجیبیه خیلی عجیب بعضیا واقعا نمیفهمن و احمق هستن اما بعضی ها خیلی میفهمن زیادتر اون که فکرشو بکنی اما نفعشون تو اینه که خودشونو به نفهمی بزنن و از گروه اول که احمقا و بی سوادهای جلبک مغز هستن سو استفاده بکنن

  • مسعود
    مسعود | ۴ آذر ۱۳۹۸

    دوستان پراکسی چیزی ندارین که تو قسمت apn گوشیمون بزنیم تلگرام و گوگل وصل بشن؟؟یکی از دوستان تو قسمت کامنتا یه پراکسی معرفی کرده بود که خوب بود و کارو راه مینداخت ولی الان وارد هر سایتی میخوام بشم یوزرنیم و پسورد میخواد

  • Saeidt
    Saeidt | ۴ آذر ۱۳۹۸

    خوشم میاد دیگه قضیه اینترنتم کلا بیخیال شدیم مثل باقی مسائل .گرونی.بدبختی.بیکاری.بنزین ۳ تومنی .گوجه ۱۲ تومنی و حالا هم نبود اینترنت
    اینجا کرمانشاه هیچی نداریم نه همراه نه adsl نه هیچ
    البته اولش یکم درد داره سریع عادت میکنیم نگران نباشید

مطالب پیشنهادی