ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی ریباک از اولین کفش پیاده روی گیاهی

شرکت ریباک (Reebok) از اولین کفش پیاده روی مبتنی بر گیاه خود به نام Forever Floatride GROW رونمایی کرد. در این کفش موادی همچون فوم جلبک Bloom و مواد درخت اکالیپتوس به کار رفته و ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۰

شرکت ریباک (Reebok) از اولین کفش پیاده روی مبتنی بر گیاه خود به نام Forever Floatride GROW رونمایی کرد. در این کفش موادی همچون فوم جلبک Bloom و مواد درخت اکالیپتوس به کار رفته و از سال آینده میلادی به بازار عرضه می شود.

کفش ریباک Forever Floatride GROW بر مبنای کفش های سازگار با محیط زیست سری Cotton + Corn ساخته شده است. این محصول نوعی به روز رسانی برای کفش محبوب Forever Floatride Energy ساخت همین کمپانی بوده و با تأکید بر استفاده کمتر از پلاستیک های مبتنی بر نفت خام ساخته شده است.

کفش ریباک Forever Floatride GROW

کمپانی ریباک می گوید با انجام تحقیقات دقیق و آزمایش مواد مختلف، از تناسب مواد گیاهی برای استفاده در این کفش اطمینان حاصل کرده و اضافه می کند که در لایه میانی بیشترین سازگاری با محیط زیست را کسب کرده. جنس این قسمت از گیاه کرچک پرورشی تشکیل شده و نرم و بسیار واکنش پذیر توصیف شده است.

کفی کفش از جنس فوم جلبک Bloom بوده که به گفته ریباک به طور طبیعی در برابر بوهای نامطبوع مقاومت می کند. قسمت بیرونی کفش نیز از مواد درخت کائوچو تشکیل شده و خبری از مواد نفتی نیست.

یکی از مدیران ارشد ریباک با اشاره به اینکه آنها سه سال زمان برای ساخت کفش Forever Floatride GROW صرف کرده اند، می گوید دوندگان به دنبال استفاده از کفش های گیاهی سازگار با محیط زیست هستند ولی نمی خواهند کیفیت را فدای این ویژگی کنند.

کفش ریباک Forever Floatride GROW از پاییز سال 2020 به بازار عرضه می شود ولی هنوز از قیمت آن اخباری منتشر نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Aboy
    Aboy | ۱۳ آذر ۱۳۹۸

    مطمئنا اگه بیاد ایران یه برچسب قیمتی میخوره ک نمیشه خریدش
    در نتیجه ما هیچ ما نگاه

مطالب پیشنهادی