ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار بنچمارک منتسب به سونی اکسپریا 6 در گیکبنچ

به تازگی بنچمارک جدیدی از یک گوشی ساخت سونی در سایت گیکبنچ منتشر شده که گمان می رود به اکسپریا 6 تعلق داشته باشد. بر اساس گزارش سایت Android Next، اخیراً تلفن هوشمندی با اسم ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۹ آذر ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

به تازگی بنچمارک جدیدی از یک گوشی ساخت سونی در سایت گیکبنچ منتشر شده که گمان می رود به اکسپریا 6 تعلق داشته باشد.

بر اساس گزارش سایت Android Next، اخیراً تلفن هوشمندی با اسم رمز «K8220» در سایت گیکبنچ رویت شده و امتیاز 465 را در آزمایشات تک هسته ای و امتیاز 1757 را در تست های چند هسته ای کسب کرده است.

بنچمارک احتمالی اکسپریا 6

اسم رمز گوشی های سونی معمولاً با حرف انگلیسی، که نشان دهنده سال میلادی است آغاز و به چهار عدد منتهی می شود. این شرکت برای اسم رمز گوشی های سال 2019 حرف «J» را انتخاب کرده بود و حال از حرف «K» برای سال 2020 استفاده کرده است.

گوشی جدید سونی با اندروید 10 اجرا شده و از حافظه رم 8 گیگابایتی برخوردار است. اوپو رینو 3 پرو 5G به چیپست اسنپدراگون 765G مجهز خواهد شد و نشانگر CPU این گوشی (کادر قرمز) که در ادامه ملاحظه می کنید، کاملا شبیه نشانگر CPU گوشی مرموز سونی است:

گوشی جدید سونی به احتمال زیاد یک میان رده پریمیوم با دوربین سه گانه خواهد بود. این محصول که اولین گوشی 5G این سازنده ژاپنی هم هست در نمایشگاه CES 2020 رونمایی خواهد شد.

کوالکام اواسط آذر ماه امسال از چیپست اسنپدراگون 765 رونمایی کرد. این محصول از مودم یکپارچه X52 5G بهره می برد که سرعت دانلود داده تا 3.7 گیگابیت بر ثانیه، پشتیبانی از طول موج های میلیمتری و فرکانس های زیر 6 گیگاهرتز، سازگاری با شبکه 5G مستقل و غیرمستقل و اشتراک طیف دینامیک از ویژگی های آن هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی