ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل بوئینگ اخراج شد

کمپانی بوئینگ روز دوشنبه اعلام کرد که «دنیس مولنبرگ» (Dennis Muilenburg)، مدیرعامل این شرکت را اخراج کرده است. به گزارش سایت ABC، آقای مولنبرگ ممکن است 39 میلیون دلار پول نقد به عنوان بخشی از ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۳ دی ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۰

کمپانی بوئینگ روز دوشنبه اعلام کرد که «دنیس مولنبرگ» (Dennis Muilenburg)، مدیرعامل این شرکت را اخراج کرده است.

به گزارش سایت ABC، آقای مولنبرگ ممکن است 39 میلیون دلار پول نقد به عنوان بخشی از خسارت ناشی از فسخ قرارداد را دریافت کند. سهام بوئینگ بلافاصله پس از اعلام این خبر 3 درصد افزایش پیدا کرد.

«دیوید کلهون» (David Calhoun)، رئیس هیئت مدیره بوئینگ به عنوان مدیرعامل جدید بوئینگ معرفی شد. وی 13 ژانویه سال آینده میلادی (23 دی) به کرسی مدیرعاملی تکیه خواهد زد و تا آن زمان «گرگ اسمیت» (Greg Smith)، مدیر ارشد مالی بوئینگ سکان مدیرعاملی را در دست خواهد گرفت.

مدیرعامل بوئینگ تغییر کرد
دیوید کلهون، مدیرعامل جدید بوئینگ

«اسمیت»، مدیرعامل موقت بوئینگ خطاب به کارمندان این شرکت گفت:

«هیئت مدیره تصمیم گرفت که برای بازیابی اعتماد به شرکت و حرکت به جلو، تغییر در رهبری لازم است. ما با تعلق کامل به شفافیت، از جمله برقراری ارتباط اثرگذار و فعال با اداره هوانوردی فدرال (FAA)، رگولاتورهای بین المللی و مشتریان حرکت خواهیم کرد.»

خبر اخراج مدیرعامل بوئینگ چند روز پس از شکست ماموریت فضاپیمای استارلاینر در رسیدن به ایستگاه فضایی بین المللی منتشر می شود. بر اساس گزارش ناسا، بروز خطا در سیستم های این فضاپیما منجر به قرارگیری آن در مدار اشتباه شده است.

شکست ماموریت فضاپیمای استارلاینر یکی از ناکامی ها اخیر کمپانی بوئینگ است. این شرکت حدود یک هفته قبل اعلام کرد که تولید هواپیمای بوئینگ 737 مکس را در ماه ژانویه سال آینده میلادی متوقف می کند. این هواپیما پس از گرفتن جان 346 نفر در دو سانحه مرگبار، از ماه مارس اجازه پرواز ندارد.

«کلهون»، مدیرعامل جدید بوئینگ با اشاره به اینکه اعتقادی قوی به آینده این شرکت و هواپیمای 737 مکس دارد، با افتخار از رهبری این شرکت با 150 هزار نفر کارمند سختکوش که برای آینده صنعت هوانوردی تلاش می کنند، خبر داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • آریا
    آریا | ۳ دی ۱۳۹۸

    امیدوارم مدیر جدیدی که به جاش میاد دیگه برون سپاری نکنه .و برای چندر غاز سود بیشتر حیثیت این ابر کارخانه هوا و فضا و دفاعی رو به باد نده

  • TryHard
    TryHard | ۳ دی ۱۳۹۸

    ولی اگه مدیر عامل دولتی باشی اگه جایی کارتو خوب انجام ندادی ... ترفیع مقام میگیری ?

  • HhMojtaba666
    HhMojtaba666 | ۳ دی ۱۳۹۸

    مدیرعامل بویینگم که باشی،اگه جایی کارتو خوب انجام ندادی ،اخراااج

مطالب پیشنهادی