ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

با ایکس باکس سری ایکس از خیلی نزدیک آشنا شوید [تماشا کنید]

در این قسمت از برنامه ویدیویی ویجیاتو به ایکس باکس سری ایکس می‌پردازیم که در جریان برگزاری مراسم The Game Awards رسما رونمایی شد. بیشترین چیزی که در جریان این رونمایی جلب توجه کرد، ظاهر ...

ویجیاتو
نوشته شده توسط ویجیاتو | ۴ دی ۱۳۹۸ | ۲۳:۰۰

در این قسمت از برنامه ویدیویی ویجیاتو به ایکس باکس سری ایکس می‌پردازیم که در جریان برگزاری مراسم The Game Awards رسما رونمایی شد. بیشترین چیزی که در جریان این رونمایی جلب توجه کرد، ظاهر ایکس باکس نسل بعد بود. ظاهری مینیمال که شبیه یک مکعب مربع خیلی ساده است و نسب به کنسول‌های خانگی دیگر ارتفاع بیشتری دارد.

همین ظاهر ساده و نسبتا عجیب، باعث شد که فضای وب و شبکه‌های اجتماعی پر شود از شوخی‌های مختلف با ایکس باکس سری ایکس. بسیاری عقیده داشتند که ایکس باکس سری ایکس آنقدر بزرگ است که در میز تلوزیونشان جا نمی‌شود. از طرفی بسیاری دیگر هم از ظاهر متفاوت و ساده کنسول نسل بعد مایکروسافت شکایت داشتند و آن را با طراحی ترش کن شرکت اپل مقایسه می‌کردند.

اما کنسول تازه مایکروسافت از نزدیک خیلی متفاوت‌تر از چیزی است که فکرش را می‌کنید. در این ویدیو با ما همراه باشید، چون سورپرایز مایکروسافت را با یک سورپرایز دیگر پاسخ دادیم و در این قسمت از برنامه ویدیویی ویجیاتو شما را از خیلی نزدیک با ظاهر ایکس باکس سری ایکس آشنا می‌کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • sackboy
    sackboy | ۵ دی ۱۳۹۸

    جان هر کی دوست دارین سیستم Log in سایت رو درست کنین. آدم میاد وارد سایت بشه، کلا پشیمون میشه از نظر دادن! برای یه سایت تکنولوژی که باید مشرف به اصول اولیه UI و UX باشه واقعا شرم آوره این وضعیت.

    • sackboy
      sackboy | ۵ دی ۱۳۹۸

      شایدم واقعا نمی خواین ملت کامنت بذارن که درستش نمی کنین!!

    • علی باقرزاده
      علی باقرزاده | ۵ دی ۱۳۹۸

      سلام. میشه یکم دقیق تر بگین مشکل کجاست تا از طریق تیم فنی پیگیری کنیم؟
      ممنونم

      • sackboy
        sackboy | ۶ دی ۱۳۹۸

        بله، حتما.
        من بلا استثنا، هر بار که می‌خوام نظر بدم، این مراحلو باید طی کنم: گزینه‌ی ورود رو که می‌زنم ازم username, pass می‌خواد (که از قبل تو browser سیو هست خداروشکر، وگرنه کلا بی خیال می‌شدم!)، اما بار اول هیچ وقت جواب نمی‌ده و منو به صفحه‌ی recaptcha منتقل می‌کنه! (وی پی ان هم روشن نیست.) برای بار دوم که یوزر و پس رو می‌زنم، به جای این که منو به صفحه‌ی خبری که می‌خواستم از اول توش کامنت بذارم منتقل کنه، یا حداقل به صفحه اصلی، منو می‌بره تو بخش ویرایش پروفایل!!! اونجا هم چه گزینه‌ی "ذخیره" رو بزنم، چه "بیخیال"، بازم دفعه بعدی که وارد اکانت می‌شم، همین صفحه رو برام میاره!
        بعد تازه وارد صفحه اصلی سایت می‌شم، حالا باید بگردم خبری که توش بودم رو پیدا کنم، که خدا نکنه از خبرهای قدیمی تر بوده باشه!! وارد خبر بشم، و بالاخره اگر انرژی ای مونده باشه یه کامنت بذارم. حالا می‌تونم با خیال راحت در انتظار تایید کامنتم بشینم!! ?
        البته مطمئنم این مورد از دست طراح ux سایت در رفته. ولی اگر ابهامی در این مسأله و رابطش با تعامل کم کاربران در قسمت نظرات براشون وجود داره، پیشنهاد می‌کنم نیم نگاهی به مدل رفتاری fogg در این حیطه هم بندازن تا علت خالی موندن بخش نظرات براشون دقیق تر روشن بشه.

        • Br0ken
          Br0ken | ۷ دی ۱۳۹۸

          دقیقا درست میگین... منم همیشه بیخیال میشم.. بدترین نوع ورود رو دارن.. فکر کنم چون از وردپرس استفاده میکنن اینجوری میشه.. با یه افزونه ساده هم باید حل بشه این مشکل ولی نمیدونم چرا درستش نمیکنن

مطالب پیشنهادی