ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امتیاز DxOMark ایسوس راگ فون 2 منتشر شد؛ بهترین دوربین در گوشی گیمینگ

دوربین گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون 2 (ASUS ROG Phone II) امتیاز نهایی 95 را از سایت DxOMark گرفت و لقب بهترین دوربین در گوشی های گیمینگ را از آن خود کرد. ایسوس راگ فون ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۷ دی ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۰

دوربین گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون 2 (ASUS ROG Phone II) امتیاز نهایی 95 را از سایت DxOMark گرفت و لقب بهترین دوربین در گوشی های گیمینگ را از آن خود کرد.

ایسوس راگ فون 2 امتیاز 97 را در بخش عکسبرداری و امتیاز 92 را در بخش فیلمبرداری کسب کرد و بین وان پلاس 6 و آیفون 8 پلاس قرار گرفت و بار دیگر ثابت کرد که گوشی های گیمینگ در بخش دوربین ضعیف عمل می کنند.

امتیاز دوربین ایسوس راگ فون 2

البته گوشی یاد شده از رقیب خود یعنی بلک شارک 2 با 84 امتیاز پیشی گرفت و در صدر جدول گوشی های گیمینگ قرار گرفت.

به گفته سایت DxOMark فوکوس خودکار در ایسوس راگ فون 2 سریع و مؤثر بوده و نوردهی در محیط های سرپوشیده و باز در بیشتر موارد دقیق عمل می کند. عملکرد توازن سفیدی نیز در اغلب موارد مناسب بوده و افکت بوکه نیز عمق را به درستی تخمین می زند.

دوربین ایسوس راگ فون 2 در محیط های باز توازن سفیدی را به درستی انجام نداده و در محیط های سربسته نیز رنگ ها را بیش از حد کاهش می دهد. در مجموع نوردهی و توازن سفیدی ثبات ندارند.

کاهش کیفیت و خطا در پردازش تصویر حین بزرگنمایی در فواصل متوسط و دور، رنگ های مرده و تصاویر نویز دار از دیگر مشکلات دوربین این گوشی هستند.

ایسوس راگ فون 2 در محیط های باز فیلمبرداری بدون لرزش را به ارمغان آورده و کلیپ ها در محیط های سربسته و باز جزئیات بالایی دارند. فوکوس خودکار نیز سریع و دقیق عمل می کند. از نکات منفی نیز توان به نوردهی اغلب نامناسب و بی ثبات در محیط های باز، بی دقتی در رنگ ها در محیط های باز و بسته، بی ثباتی در توازن سفیدی و همچنین ایجاد نویز در سوژه های در حال حرکت اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • elshan123
    elshan123 | ۲۷ دی ۱۳۹۸

    اخه گوشی گیمینگ همینقدر کافیه

مطالب پیشنهادی