ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اکسپریا ۱.۱
تکنولوژی

پرچمدار بعدی سونی به زودی معرفی می‌شود؛ اکسپریا ۱.۱ با دوربین ۵ گانه

چند وقتی است گوشی‌های هوشمند سونی دیگر مانند گذشته بر سر زبان‌ها نمی‌افتند و تنها چند روز پس از معرفی آن‌ها، فراموش می‌شوند. برای مثال سونی اکسپریا ۱ با نمایشگری متفاوت و سخت‌افزاری قدرتمند به ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۰

چند وقتی است گوشی‌های هوشمند سونی دیگر مانند گذشته بر سر زبان‌ها نمی‌افتند و تنها چند روز پس از معرفی آن‌ها، فراموش می‌شوند. برای مثال سونی اکسپریا ۱ با نمایشگری متفاوت و سخت‌افزاری قدرتمند به بازار عرضه شد، اما با توجه به سابقه نچندان درخشان این کمپانی ژاپنی، به دست فراموشی سپرده شد. با این حال این کمپانی قدیمی ناامید نشده و قرار است اکسپریا ۱.۱ را با دوربین ۵ گانه معرفی کند.

این اتفاق در نمایشگاه MWC شهر بارسلون رخ خواهد داد؛ جایی که هر سال سونی از گوشی‌های جدید خود رونمایی می‌کند. با این حال این بار دیگر خبری از طراحی رادیکال نیست و سونی همانند سال‌های گذشته با روندی لاک پشتی گوشی‌های خود را بروزرسانی می‌کند. مهمترین ویژگی این گوشی نیز دوربین ۵ گانه با سنسور ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود.

با توجه به عکسی که از اکسپریا ۱.۱ منتشر شده، می‌توان چینش دوربین‌های ۵ گانه این گوشی در کنار اسپیکرهای استریو قاب جلویی را دید. مهمترین نکات در این تصویر مربوط به سنسور ۶۴ مگاپیکسلی با ابعاد بزرگ ۱/۱.۵ اینچی می‌شود. انتظار می‌رود که سنسور بزرگ ۱/۱۵ اینچی با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین اصلی این گوشی باشد.

اکسپریا ۱.۱

یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی دیگر نیز برای عکاسی با قاب‌بندی اولترا واید در نظر گرفته شده است. سنسور ۶۴ مگاپیکسلی اما احتمال در دوربین تله فوتو استفاده می‌شود که در ادامه سنسور پریسکوپی با بزرگ‌نمایی ۵ برابری وظایف عکاسی از دور را بر عهده بگیرد. ابعاد این سونسور نیز ۱/۱.۷ اینچ گزارش شده است. در کنار این دوربین‌ها نیز یک دوربین زمان پرواز (ToF) با رزولوشن ۲ مگاپیکسلی قرار دارد تا سونی اکسپریا ۱.۱ عمق عکس‌ها را بهتر و دقیق‌تر تشخیص دهد.

نام این گوشی نیز نهایی نیست و احتمال می‌رود که به عنوان اکسپریا ۵ پلاس به بازار عرضه شود. با این حال با توجه به این که این گوشی پرچمدار سال ۲۰۲۰ میلادی سونی خواهد بود، از چیپست قدرتمند و جدید کوالکام اسنپدراگون ۸۶۵ و با پشتیبانی از تکنولوژی 5G در اختیار کاربران قرار گیرد.

با نزدیک شدن به زمان برگزاری MWC در شهر بارسلونا، اطلاعات بیشتری در رابطه با پرچمدار بعدی سونی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت، پس با دیجیاتو همراه باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • badboy0098
    badboy0098 | ۱۳ بهمن ۱۳۹۸

    سونی تو گوشیاش چیز خوبیم که تولید کنه یه قیمتی میذاره روش که کسی نره سمتش

  • -mohsencc
    -mohsencc | ۱۳ بهمن ۱۳۹۸

    اگه سونی گوشیهاش هم مثل تلویزیون و سینما خانگی و............خوب بود دیگه هیچ رقیبی نداشت....

  • Behzad Alavi
    Behzad Alavi | ۱۳ بهمن ۱۳۹۸

    هیچی دیگه مثل قبل نیست

  • capitan,Sajad
    capitan,Sajad | ۱۳ بهمن ۱۳۹۸

    ?

مطالب پیشنهادی