ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویروس کرونا
علمی

آمار قربانیان ویروس کرونا از ۱۰۰۰ نفر عبور کرد

آمار قربانیان ویروس کرونا در چین از هزار نفر عبور کرد. روز گذشته 108 نفر در چین به خاطر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست دادند که بالاترین تلفات در یک روز ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۰

آمار قربانیان ویروس کرونا در چین از هزار نفر عبور کرد. روز گذشته 108 نفر در چین به خاطر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست دادند که بالاترین تلفات در یک روز از زمان شیوع ویروس محسوب می شود.

در استان هوبئی و تنها در یک روز، 103 نفر جان خود را از دست دادند که 67 نفر از آنان شهروند شهر ووهان بوده اند. گفته می شود ویروس کرونا اولین بار از بازار غذاهای دریایی این شهر شیوع پیدا کرده است.

رئیس جمهور چین به دنبال شیوع ویروس کرونا از بیمارستان های استان هوبئی دیدار کرد

کروناویروس جدید که با نام 2019-nCoV شناخته می شود، تاکنون بیش از 43 هزار نفر از مردم دنیا را مبتلا کرده و آمار مرگ و میر آن از قربانیان بیماری سارس (774 نفر) پیشی گرفته است. به گزارش رسانه های چینی، دو نفر از مقامات درمانی استان هوبئی پس از ملاقات «شی جین پینگ» رئیس جمهور چین از بیمارستان های این استان، از سمت خود عزل شدند.

رئیس جمهور چین برای اولین بار پس از شیوع ویروس کرونا با ماسک در انظار عمومی ظاهر شد و پس از کنترل دمای بدنش، با بیماران و کادر درمانی بیمارستان های استان هوبئی ملاقات کرد.

او خطاب به مردم چین گفته است که «چین می تواند در نبرد با کرونا پیروز شود.» با توجه به آمار مرگ و میر کرونا به نظر می رسد این کشور مسیری طولانی در مبارزه با این ویروس کشنده در پیش دارد.

طبق اعلام کمیسیون سلامت ملی چین، آمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور به 1016 نفر رسیده و آمار مبتلایان به آن از 42 هزار نفر عبور کرده است.

«کری لم» (Carrie Lam) رئیس اجرایی هنگ کنگ از شهروندان این منطقه خواست تا در منزل مانده و از حضور در مکان های عمومی پرهیز کنند. در عین حال مقامات کره جنوبی از شهروندان خود خواسته اند تا از سفر به کشورهای ژاپن، مالزی، ویتنام، تایلند و سنگاپور خودداری کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی