ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

افزایش فاصله زمانی بین سرویس های دوره ای؛ تدبیر مدیران خودرو برای کاهش شیوع کرونا

شیوع بیماری کرونا باعث شده تا شرکت های مختلف ، روش های متفاوتی را در راستای کاهش ازدحام و در نتیجه کاهش ریسک تشدید شیوع این بیماری بیاندیشند، در همین راستا مدیران خودرو که پیش ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۵

شیوع بیماری کرونا باعث شده تا شرکت های مختلف ، روش های متفاوتی را در راستای کاهش ازدحام و در نتیجه کاهش ریسک تشدید شیوع این بیماری بیاندیشند، در همین راستا مدیران خودرو که پیش از این با ارسال کمک های پزشکی به کادر درمانی در راستای وظایف اجتماعی خود گام برداشته بود، حالا در قالب پیامی به مشتریان از افزایش فاصله زمانی بین دوره های سرویس خبر داده است.

در این پیام گفته شده که با توجه به شیوع ویروس کرونا و با رویکرد کاهش تردد در سطح شهرها بدینوسیله به اطلاع می رساند سرویس اولیه کلیه خودروها از 6 ماه به 7 ماه و سایر سرویس های ادواری با 1000 کیلومتر پیمایش بیشتر از ضوابط گارانتی تا 99/02/15 بلامانع می باشد.برای اطلاعات بیشتر به آدرس www.mvmco.ir مراجعه فرمائید.

گفتنی است که مدیران خودرو در طول یکی دوسال اخیر و پس از وضع تحریم های یکجانبه آمریکا برصنایع خودروسازی، تنها خودروساز خصوصی کشور محسوب می شود که موفق شده تا حدی به فعالیت ادامه دهد و این درحالی است که سایر خودروسازان با مشکلات عدیده ای مواجه شده اند که ناشی از پشت کردن شرکای چینی به صنایع خودروسازی کشور است.

تازه ترین اقدام این شرکت در راستای رضایت مندی مشتریان در زمینه خدمات پس از فروش به تجهیز انبارهای قطعات یدکی این شرکت مربوط می شود که در کنار افزایش مراکز خدماتی، زمینه را برای بهبود خدمات و افزایش رضایت مشتریان فراهم آورده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مجید
    مجید | ۲۰ فروردین ۱۳۹۹

    اصلا هم که رپورتاژ آشغال سازهای چینی نیست؟!

مطالب پیشنهادی