ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سرمایه گذاری ایرانسل
تکنولوژی

ایرانسل می‌گوید آماده جذب سرمایه و همکاری با ایرانیان سراسر جهان است

مدیرعامل ایرانسل در گفتگو با برنامه زنده «مشاور» در شبکه جهانی جام جم، اعلام کرد که ایرانسل آماده جذب سرمایه ایرانیان در هر نقطه از جهان است. او همچنین موضوع تولید گوشی ایرانی را یکی ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۲

مدیرعامل ایرانسل در گفتگو با برنامه زنده «مشاور» در شبکه جهانی جام جم، اعلام کرد که ایرانسل آماده جذب سرمایه ایرانیان در هر نقطه از جهان است. او همچنین موضوع تولید گوشی ایرانی را یکی از مواردی دانست که در صورت مشارکت ایرانیان خارج از کشور می‌تواند زمینه خوبی برای کسب سود به همراه داشته باشد.

«بیژن عباسی آرند» با اشاره به سرمایه گذاری ایرانسل در گروه اسنپ آن را یک نمونه موفق سرمایه‌گذاری در ایران قلمداد کرد و گفت ایرانسل آمادگی لازم برای ارتباط با ایرانیان خارج از کشور را دارد. او حوزه‌های بهداشت، سلامت و آموزش را از حوزه‌های مورد توجه ایرانسل دانست: «رویکرد جدید ایرانسل، به سمت «اپراتور دیجیتال» و توسعۀ خدمات دیجیتالی است که باعث ارتقای کیفیت زندگی مردم شود.»

عباسی آرند با بیان اینکه «ایرانسل هم اکنون نزدیک به ۵۰ میلیون مشترک فعال دارد»، تاکید کرد که «فناوری تلفن همراه ارائه شده در ایران، از لحاظ تکنولوژی همان چیزی است که در کشورهای پیشرفته ارائه می‌شود و صنعت مخابرات و ارتباطات موبایل که ایرانسل از پرچمداران توسعۀ آن در ایران است.» به گفته عباسی آرند در سال‌های اخیر ساخت یک گوشی بومی و ایرانی به دلیل ارزش دلار و گران شدن گوشی‌ها، مورد توجه قرار گرفته است و ایرانسل نیز در راستای بومی‌سازی تولید گوشی همکاری خود را با شرکت‌های داخلی شروع کرده است:

«فکر می‌کنم این مورد یکی از حوزه‌هایی است که اگر ایرانیان خارج از کشور بتوانند مشارکت کنند، زمینۀ خوبی برای بازگشت سرمایه و کسب سود در آن وجود دارد.»

سرمایه گذاری ایرانسل

عباسی آرند همچنین «قیمت» و «کیفیت» را دو عامل بسیار مهم در تولید گوشی تلفن همراه دانست که لازم است در این زمینه مدنظر قرار گیرد و با توجه به دسترسی ایرانیان خارج از کشور به بخشی از تکنولوژی روز دنیا، کمک هموطنان مقیم خارج را در این زمینه مهم و مؤثر عنوان کرد.

مدیرعامل ایرانسل همچنین در پاسخ به پرسشی دربارۀ امکان ورود سرمایه‌گذار خارجی در حوزۀ تولید تلفن همراه گفت: «در این زمینه خوشبختانه در سال‌های اخیر کارهای خوبی در کشور شده و در حوزۀ تجهیزات شبکۀ موبایل که معمولاً چند شرکت معروف، تأمین‌کنندۀ نیاز اپراتورها در دنیا هستند، در بخش تجهیزات Passive اقدامات خوبی شده و نزدیک به 90 درصد بومی‌سازی انجام شده است و در مورد تجهیزات Active نیز شرکت‌های داخلی با کمک اپراتورها در حال سرمایه‌گذاری هستند.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • haashmo
    haashmo | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

    افتاده گدایی. کم جیب مردم داخل رو خالی کردی الان برای ایرانیان خارج از کشور هم کیسه دوختی؟ آخه کدام ایرانی خارج از کشوری میاد به شما پلو بده.مگر کسی که مخش معیوب باشه.

  • E.A
    E.A | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

    به انحصاری شدن صنعت گوشی های اشغال نزدیک میشویم

  • Mohammad amirseifi
    Mohammad amirseifi | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

    شما اینجا سرعت نت رو درست کن لازم نکرده بری اونبر آب،پول اینجا میگیرید نمیتونید یک اینترنت خوب تحویل بدید،بعد میخواید با این پولای جدید چه کنید؟

  • Sakaei
    Sakaei | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

    واقعا خنده داره .
    راهکار جدیدی برای دزدی های جدید ‌.
    میخان راه رو برای انحصاری جدید و خالی کردن جیب مردم از یه راه دیگه باز کنن.
    ‌کاملا راهبردشون مشخصه ...
    اول جذب سرمایه از اشخاص حقیقی خارج نشین و بعدش هم درخواست وام های بلاعوض از دولت و ساخت شرکتی خصولتی جدید و تولید گوشی های بومی درجه پنجم و ششم و در آخر هم محدودیت های واردات گوشی های برند خارجی و انحصاری کردن بازار موبایل و در آخر هم سرنوشت بازار خودرو ...
    خدایا کی از شر اینا خلاص میشیم ؟

مطالب پیشنهادی