ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل در پی عرضه محصولات محبوب با قیمت کمتر؛ آی مک و آیپد ارزان‌تر در راهند

طبق گزارش جدید، اپل قصد دارد اواخر سال جاری میلادی آی مک ۲۳ اینچی و آیپد ۱۱ اینچی را با قیمت کمتر به بازار عرضه کند. این گزارش اضافه می‌کند که این شرکت در سال ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۰

طبق گزارش جدید، اپل قصد دارد اواخر سال جاری میلادی آی مک ۲۳ اینچی و آیپد ۱۱ اینچی را با قیمت کمتر به بازار عرضه کند. این گزارش اضافه می‌کند که این شرکت در سال ۲۰۲۰ محصولات بیشتری را با قیمت مقرون به صرفه تر عرضه خواهد کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری China Times، اپل قصد دارد اواخر سال جاری میلادی آی مک ۲۳ اینچی و آیپد ۱۱ اینچی را با قیمت کمتر معرفی کند. با اینکه در گذشته شایعاتی در مورد عرضه نسخه ارزان قیمت تر آی مک به گوش می‌رسید، حالا برای نخستین بار به مدل ۲۳ اینچی اشاره می‌شود.

در حال حاضر مدل‌های ارزان قیمت تر آی مک با نمایشگر ۲۱.۵ و ۲۷ اینچی به فروش می‌رسند. اگر آی مک ۲۳ اینچی با قیمت کمتری روانه بازار شود، احتمالاً جایگزین مدل ۲۱.۵ اینچی خواهد شد، چون فروش مدل‌های ۲۱.۵ و ۲۳ اینچی چندان منطقی به نظر نمی‌رسد. با این وجود ممکن است آی مک جدید از ظاهری شبیه به مدل فعلی ۲۱.۵ اینچی برخوردار بوده و با نمایشگر بزرگ تر و با حاشیه کم تر به بازار عرضه شود.

احتمال عرضه نسخه ارزان قیمت آی مک 23 اینچی در اواخر سال 2020

آی مک جدید از سه ماهه سوم سال جاری میلادی تولید شده و احتمالاً در ماه سپتامبر یا اکتبر معرفی خواهد شد.

اپل برنامه‌هایی برای عرضه یک آیپد ارزان قیمت هم در سر دارد. ارزان ترین مدل آیپد نمایشگر ۱۰.۲ اینچی داشته و با قیمت ۳۲۹ دلار فروخته می‌شود. بنابراین تصورش سخت است که آیپد جدید قیمت کمتری داشته باشد، به همین دلیل احتمال دارد نسخه مقرون به صرفه تر آیپد ایر ۱۰.۵ اینچی باشد.

در ادامه گزارش نوشته شده که آیپد جدید نمایشگر mini-LED خواهد داشت. ماه قبل هم گزارش کردیم که اپل می‌خواهد در دو سال آینده شش محصول با نمایشگر mini-LED معرفی کند. از مزایای این نوع نمایشگرها می‌توان به قطر و وزن کمتر و همچنین بهبود کیفیت تصویر اشاره کرد.

یکی از نکات جالب گزارش یاد شده این است که اپل در سال ۲۰۲۰ نمی‌خواهد فقط روی محصولات گران قیمت تمرکز کند و قصد دارد نسخه‌های ارزان قیمت بسیاری از محصولات محبوب خود را روانه بازار کند. این شرکت هفته گذشته آیفون SE جدید را با قیمت ۴۰۰ دلار معرفی کرد.

BGR
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی